Bløder v. ægløsning?? Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen,

vi prøver at blive gravide med nr. 2 og jeg har i denne uge ægløsning (iflg. ægløsningstesten) jeg plejer altid at få lidt ondt i maven omkring dette tidspunkt men vi har de seneste 3 aftener haft samleje alligevel.

Nu her til morgen bløder jeg så, hvad søren kan det være? Jeg burde ikke få min mens. før om ca. 2 uger så jeg er lidt forvirret?

Jeg plejer ikke at bløde ved ægløsning, men tænker om jeg måske er gravid nu og det er tegn på abort? Men kan det godt ske hvis jeg er blevet gravid tidligere på ugen?

Undskyld alle de spørgsmål, men er meget forundret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej allesammen,

vi prøver at blive gravide med nr. 2 og jeg har i denne uge ægløsning (iflg. ægløsningstesten) jeg plejer altid at få lidt ondt i maven omkring dette tidspunkt men vi har de seneste 3 aftener haft samleje alligevel.

Nu her til morgen bløder jeg så, hvad søren kan det være? Jeg burde ikke få min mens. før om ca. 2 uger så jeg er lidt forvirret?

Jeg plejer ikke at bløde ved ægløsning, men tænker om jeg måske er gravid nu og det er tegn på abort? Men kan det godt ske hvis jeg er blevet gravid tidligere på ugen?

der er nogle der får en lille implantations blødning når ægget sætter sig fast...  Du er jo knapt befrugtet så du kan ikke "abortere" allerede..

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Det var da et dejligt svar at få.

Det vidste jeg ikke, så nu kan jeg da håbe på det er det der sker. Det bløder ikke voldsomt blot nogle få pletter og lidt når jeg tørrer.

Så krydser jeg, tak for svar. 

Anmeld

12. oktober 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej allesammen,

Det er helt normalt at man prøver at bløde ved ægløsning på et eller andet tidspunkt - det kan være én gang eller flere gange, for nogle er det næsten hver gang, det er individuelt. Jeg synes, at I skal prøve at udnytte situationen for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Man kan ikke abortere så tidligt   For at ægget bare lige skulle sætte sig fast !  

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Rockertand skriver:

Det er helt normalt at man prøver at bløde ved ægløsning på et eller andet tidspunkt - det kan være én gang eller flere gange, for nogle er det næsten hver gang, det er individuelt. Jeg synes, at I skal prøve at udnytte situationen for en sikkerheds skyld. 

Nemlig, hop på ham !  

måske det er i forbindelse med ægløsning 

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror jeg smutter hen på apoteket efter flere ÆL test og så må jeg hoppe på ham igen iaften - bare for en sikkerheds skyld 

Tak for svar.

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Man kan ikke abortere så tidligt   For at ægget bare lige skulle sætte sig fast !  

Nej, det synes jeg også ville være mystisk men kender du det alle tanker fløj bare rundt og kunne slet ikke finde ud af hvorfor det blødte nu.

Tak for svar.

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Nemlig, hop på ham !  

måske det er i forbindelse med ægløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.