Anonym skriver:
min siger selv at han kan komme tilbage til hans gamle arbejde, hvis det skulle være (om det er relevant, hvis han spurgte ved jeg ikk)..
han ville gerne 4½månede afsted igen som livvagt for at få oplevelse og få at få det på hans CV .. 
han VED hvordan jeg har det med at han skal rejse osv osv, og han lovet at det kun var den ene tur til afg, for godt 9mdr siden nu , men han tog sit eget valg og tog en kontrakt derinde, ig hans svar var at så var han sikret et job
Jeg synes godt nok ikke det er fair at han tager så store beslutninger hen over hovedet på dig, det for mig næsten til at tænke på om han virkelig forstår hvor meget den beslutning påvirker dig.
Jeg kan selvfølgelig godt forstå at han i disse tider gerne vil være sikret job og forbedre sit CV, MEN når man lever sammen, og især når man har børn, bør det være en fælles beslutning hvis den ene part skal være væk i en/flere længere periode(r).
Jeg synes oveni at det er meget typisk mandeagtigt at han bare beslutter at tage afsted uden overhovedet at spørge dig om du vil passe hans barn i mellemtiden, hvis det var den anden vej rundt kunne du jo ikke "bare" tage afsted.
Anmeld