hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

tithi

Anonym skriver:

min siger selv at han kan komme tilbage til hans gamle arbejde, hvis det skulle være (om det er relevant, hvis han spurgte ved jeg ikk)..

han ville gerne 4½månede afsted igen som livvagt for at få oplevelse og få at få det på hans CV ..

han VED hvordan jeg har det med at han skal rejse osv osv, og han lovet at det kun var den ene tur til afg, for godt 9mdr siden nu , men han tog sit eget valg og tog en kontrakt derinde, ig hans svar var at så var han sikret et job

Jeg synes godt nok ikke det er fair at han tager så store beslutninger hen over hovedet på dig, det for mig næsten til at tænke på om han virkelig forstår hvor meget den beslutning påvirker dig.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at han i disse tider gerne vil være sikret job og forbedre sit CV, MEN når man lever sammen, og især når man har børn, bør det være en fælles beslutning hvis den ene part skal være væk i en/flere længere periode(r). 

Jeg synes oveni at det er meget typisk mandeagtigt at han bare beslutter at tage afsted uden overhovedet at spørge dig om du vil passe hans barn i mellemtiden, hvis det var den anden vej rundt kunne du jo ikke "bare" tage afsted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej baby.dk

er Ano da jeg har det bedst med det ..

hvor meget er i mødre alene med jeres barn/børn? ..
hvor manden/kæresten laver alt mulig andet .. (arbejde, arbejde , arbejde, hus, venner, fester hvad det nu kan være)

hvordan har i det med at være så meget alene med ungen/ungerne)

påvirker det jeres forhold?

føler du dig nogen gange ensom?

Føler du nogen gange at det er ekstra hårdt og at det nogen gange så kommer til at gå lidt udover barnet (man kommer til at råbe lidt, vrisse lidt eller ligende) selvom det burde være manden/kæreste der sku vrisses af..

på forhånd tak ..

hilsen en der er lidt ked af at være overladt så meget alene med barn og hjem..

Det er sjældent mig der er alene med vores datter og hvis det endelig er så er det selvvalgt..

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes godt nok ikke det er fair at han tager så store beslutninger hen over hovedet på dig, det for mig næsten til at tænke på om han virkelig forstår hvor meget den beslutning påvirker dig.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at han i disse tider gerne vil være sikret job og forbedre sit CV, MEN når man lever sammen, og især når man har børn, bør det være en fælles beslutning hvis den ene part skal være væk i en/flere længere periode(r). 

Jeg synes oveni at det er meget typisk mandeagtigt at han bare beslutter at tage afsted uden overhovedet at spørge dig om du vil passe hans barn i mellemtiden, hvis det var den anden vej rundt kunne du jo ikke "bare" tage afsted. 

Synes jeg virkelig heller ikk men ved efterhånden ikk hvad jegskal gøre - han virker kold og bliver ved med at lukke samtalen med at det r hans job ..

Og når jeg siger " du lovet det kun var den ene gang, siger han det var svaret inden han fik tilbudt en kontrakt " .. Hmmm

nope kunne ikk finde på bare at tag afsted - ALDRIG! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.