Anonym skriver:
Hmm tanken om at blive alene med vores barn, er begyndt at snige sig ind - hvordan finder man ud af om det virkelig er det der er bedst for en selv, er ikke glad sådan her
Hvor gammelt er barnet? Da vores dreng var omkring 1 års tid var vi så udmattede vi overvejede det samme. Vi gik og snerrede af hinanden, min kæreste havde gået hjemme 8 måneder og begyndte at få kuller, jeg var træt af at komme hjem og bare have lyst til at bruge tid på min familie, men jeg skulle lige igennem en mur af brok før han var klar til at rumme min træthed. Århha, kunne have solgt ham for en stang lakrids. Jeg er overbevist om han delte mine lunke følelser for vores samarbejde.
Men det stopper. Pludseligt så sover barnet bare igennem, rutinen sætter ind og skemaet begynder også at rumme fritid om aftenen. Bedsteforældre begynder at kunne have barnet til overnatninger og så er der pludseligt så meget tid man ikke aner hvad man skal stille op..
Jeg forsøger vist på at sige at det også kan være det daglige trummerum der får en til at overveje sådan et skridt. Jeg er glad for vi hængte i, nu er drengen 2½, livet er let som en leg og vi har ikke skændes i 1 års tid efterhånden. Og vores søn vokser op i et hjem med kærlighed mellem mor og far, det er også værd at tage med

Anmeld