min kæmpebaby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

tioyv

Wimmie skriver:

Hvor er hun bare sød - og hun er skisme da kommet godt efter dét med størrelsen 

(Min Mila er snart 10 mdr., 9600g og 76 cm - 3890g og 52 ved fødslen - hun er en "slow grower")

ja det må man sige hun har taget godt ved..

det er sjovt at børn er så forskellige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

tioyv

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er hun altså lækker! Hende kan du godt være stolt af 

tak

det kan du også tro jeg er..

Anmeld

13. oktober 2012

Karla

tioyv skriver:

hvor blev min lille idamus af... hun vejede 2897g og var 49cm da hun blev født 29/2.2012 og nu 7 1/2 måned senere er hun 76cm og vejer 10kg.....

Hvor er hun sød og hold da op hvor er det et lækkert sæt tøj! Ved du hvor det kan købes, for kender en lille charmetrold der ville elske sådan et sæt

Anmeld

13. oktober 2012

Aagaard

tioyv skriver:

hvor blev min lille idamus af... hun vejede 2897g og var 49cm da hun blev født 29/2.2012 og nu 7 1/2 måned senere er hun 76cm og vejer 10kg.....

Ej hun er lækker og sikke en fart hun har på!

Min datter er lige blevet 1 år og hun er 78 cm og 10,5 kg!

Dejligt at hun vokser så godt! - det er så dejligt ikke at skulle bekymre sig om det

Anmeld

14. oktober 2012

tioyv

Karla skriver:

Hvor er hun sød og hold da op hvor er det et lækkert sæt tøj! Ved du hvor det kan købes, for kender en lille charmetrold der ville elske sådan et sæt

tak  ja er også glad for det..  det er købt i tyrkiet.. mormor´en kunne ikk stå for det..

Anmeld

14. oktober 2012

tioyv

Aagaard skriver:

Ej hun er lækker og sikke en fart hun har på!

Min datter er lige blevet 1 år og hun er 78 cm og 10,5 kg!

Dejligt at hun vokser så godt! - det er så dejligt ikke at skulle bekymre sig om det

tak ja det må man sige, kan næsten ikk følge med..

ja det er ikk sådan at man tænker at det gør det helt vilde hvis hun ikk rigtig gider og spise en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.