ser i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Deaktiveret profil

lucas<3 skriver:

ja ser i bubber.?

sidder og ser det og jeg tænker bare av.. 

og ikke forstår det par der skal bestemme over en i 24 timer.

det kunne jeg ikk finde mig i.. 

hva siger i ?

Jeg er målløs!! Tænk sig at nogen virkelig vil finde sig i det? at blive slået til blods og ligefrem nyde det? - Jeg plejer at være meget åben overfor folk forskelligheder osv, men det der overgik min grænse, vidste godt at sådanne folk fandtes, men ligefrem på så hård en måde, det er uforståeligt for mig, hvordan folk kan tænde på det! 

Men fred være med dem! - Så længe jeg ikke selv skal udsættes for noget så forfærdeligt i mine øjne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Benjamins'mor

Som jeg skrev til dig tænker jeg stadig:

Føj for den, ad og av! /;

Forstår det bare ikke, alt det blod ad. /;

Har det stadig helt dårlig

Anmeld

11. oktober 2012

sne190810

Øv, hvor jeg syntes i er lidt tarvelige.

Hvad så hvis nogle syntes det er lækkert og tænder på det? Nogle på dette forum? Så er det altså ikke særlig sjovt at sidde og læse om hvordan man bare brækker sig af at se på det, at det bare er rocker klamt og ja, det sgu ikke lige alles smag men heyt, mangfoldighed længe leve!

Men var jeres sprog og tænk jer om inden i trykker på tasterne. Man kan sagtens komme med sin mening på en lidt mere venlig og pæn måde.

Anmeld

11. oktober 2012

Fenja09

Jeg synes det var rigtig væmmeligt at se på at hun blevet slået til blods, men hørte også hende sige " vil gerne have det hårdere" og når hun selv ytre ønske om det, så fred være med det - ønsker dog ikke at se på det

Hvad folk foretager sig seksuelt er jeg ligeglad med, så længe begge parter er indforstået med det. Men om jeg forstår den form for "sex" - nej det gør jeg ikke og kommer aldrig til det.

/Fenja

Anmeld

11. oktober 2012

Tona

Fenja09 skriver:

Jeg synes det var rigtig væmmeligt at se på at hun blevet slået til blods, men hørte også hende sige " vil gerne have det hårdere" og når hun selv ytre ønske om det, så fred være med det - ønsker dog ikke at se på det

Hvad folk foretager sig seksuelt er jeg ligeglad med, så længe begge parter er indforstået med det. Men om jeg forstår den form for "sex" - nej det gør jeg ikke og kommer aldrig til det.

/Fenja

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

lucas<3 skriver:

ja ser i bubber.?

sidder og ser det og jeg tænker bare av.. 

og ikke forstår det par der skal bestemme over en i 24 timer.

det kunne jeg ikk finde mig i.. 

hva siger i ?

Niks..jeg har aldrig brudt mig om Bubber. Så ham går jeg uden om i en stor bue.

Anmeld

11. oktober 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.