Fjollede fiskemænd.... Der mente når man bar Gult, så er det Brøndby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Mira0911

Jeg og kæresten står ude igår, han lufter lige hunden.. Jeg står og ryger, pludseligt kommer der en ung mand imod mig, med en ondt blik, Jeg stivner helt, så spørger han "Vil du købe fisk?" Friske fisk fra Hirtshals.. Naarj tak... Så gik han videre til de andre huse for at spørge... Kort tid efter kommer fiskebilen, han parkere på parkeringspladsen... Stiger ud og åbner bagklappen på kassevognen... Kigger over på mig, "Skal du ikke have fisk?" Nej tak..
Jeg havde en gul T-shirt på, så siger han "Det er vel ikke en Brøndby trøje du har på?" Nej det er det ikke... og han blev bare ved, "Om jeg nu var sikker på det"... Så siger han "Hvis man skal have en trøje, så skal det være FCK trøjer"
Jeg stod sådan lidt hmm.... Jeg har en gul trøje på, det er da ikke ens betydning med det er en Brøndby trøje.... Jeg synes godt nok ikke han havde ret mange brikker at flytte med.. Straks når han ser gult, så er det Brøndby....
Da begge fiskemænd sætter sig i bilen og køre, spørger de sq igen om jeg ikke skal have fisk, Jeg sagde "Nej, det har ikke i forstået eller hvad?" Så kørte de pænt igen...

Det var to unge fyre... Synes ikke det virkede normalt at de kørte med fisk... Det var allerførste gang vi havde set dem her....

De var nogen spøjse nogen...
Ville bare lige ud med det.... Morede mig over dem lang tid efter de var kørt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mira0911

Har så fået afvide det er ulovligt at ringe på dørene for at sælge fisk - Er det korrekt?

Anmeld

28. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Dørsalg er som hovedregel forbudt. Du må altså ikke ringe, sende e-mail eller gå fra dør til dør for at sælge varer eller ydelser. Indgår du en aftale ved dørsalg, er den ugyldig, og forbrugeren er ikke bundet af handlen. Dørsalg er dog tilladt, hvis det drejer sig om salg af bøger, aviser, forsikringer og abonnementer på redningstjenester. Du kan få mere at vide om dørsalg hos Forbrugerstyrelsen.

Jeps, det er ulovligt at sælge fisk....medmindre det er sådan en fisk der er indbygget med brandslukker eller alarm

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

Mærkelige mennesker

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Mathilde skriver:

Mærkelige mennesker

Ja ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.