Det er på lørdag 17 mdr siden Elias kom til verden, som en lille fin baby på 3890g og 54 cm.

Nu er han ca 11kg og 80cm høj

Og hold op tiden er gået hurtig. Jeg har nu en meget STOR dreng som kan så meget og han lære noget nyt hver dag syntes jeg.
Han forstår stort set alt hvad man siger til ham

I sidste uge var han med sin mormor i en legetøjs butik. Hun sagde til ham at han skulle tage hænderne om på ryggen så man ikke kunne røre noget. Og hvis man spørg ham hvor hænderne skal hen når man ikke må røre noget , ja så ryger de straks om på ryggen

I går og i dag har vi prøvet lidt for sjovt at sidde på potte; han har ikke tisset eller noget andet. Men jeg ha sagt "Thisss" lyd til ham. Så når han ser toilet eller potte, siger han "Thisss"
Han er også meget huslig, han hjælper med at lave mad. Vasketøj er et hit. Så vi skal altid tjekke vaskemaskinen inden vi kommer noget i dag
Finmotorisk er han rigtig dygtig, han laver perler og tegner. Offentlige han er også blevet god til at bygge med klodser

Nå men nu lyder han jo som en helt fantastisk dreng. Det er han selvfølgelig også. Men hold nu op han kan blive hidsig

Han skriger og smider sig hvis ikke han får sin vilje

Men det går vel over en dag

I morgen skal vi til læge med ham da han går til mærkeligt. Vi håber at der ingenting er, og at det bare er mig som er en pyller mor

NÅ!!!! Så fik jeg da hvis lige pralede lidt af min store skat:-)
Kan i alle ha en god Weekend:-):-):-)
Anmeld