Hvor blev tiden dog af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

MyLove E

Det er på lørdag 17 mdr siden Elias kom til verden, som en lille fin baby på 3890g og 54 cm. Nu er han ca 11kg og 80cm høj

Og hold op tiden er gået hurtig. Jeg har nu en meget STOR dreng som kan så meget og han lære noget nyt hver dag syntes jeg.
Han forstår stort set alt hvad man siger til ham I sidste uge var han med sin mormor i en legetøjs butik. Hun sagde til ham at han skulle tage hænderne om på ryggen så man ikke kunne røre noget. Og hvis man spørg ham hvor hænderne skal hen når man ikke må røre noget , ja så ryger de straks om på ryggen

I går og i dag har vi prøvet lidt for sjovt at sidde på potte; han har ikke tisset eller noget andet. Men jeg ha sagt "Thisss" lyd til ham. Så når han ser toilet eller potte, siger han "Thisss"

Han er også meget huslig, han hjælper med at lave mad. Vasketøj er et hit. Så vi skal altid tjekke vaskemaskinen inden vi kommer noget i dag

Finmotorisk er han rigtig dygtig, han laver perler og tegner. Offentlige han er også blevet god til at bygge med klodser

Nå men nu lyder han jo som en helt fantastisk dreng. Det er han selvfølgelig også. Men hold nu op han kan blive hidsig
Han skriger og smider sig hvis ikke han får sin vilje Men det går vel over en dag

I morgen skal vi til læge med ham da han går til mærkeligt. Vi håber at der ingenting er, og at det bare er mig som er en pyller mor

NÅ!!!! Så fik jeg da hvis lige pralede lidt af min store skat:-)

Kan i alle ha en god Weekend:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er bare så dejligt når de begynder at ku en masse ting selv, og når man ka snakke rigtigt med dem! 

Og ja man må gerne være lidt stolt og prale engang i mellem! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

Janni.

Tiden flyver fra os.  Lyder til at det går fantastisk hos jer.  

Forresten med sådan en dejlig update, hører vel også et lille billede *hint hint*  

Anmeld

11. oktober 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja det er bare så dejligt når de begynder at ku en masse ting selv, og når man ka snakke rigtigt med dem! 

Og ja man må gerne være lidt stolt og prale engang i mellem! Vh stine

Tak:-) Jeg syntes bare han kan så meget at de ikke er til at forstå:-)

Anmeld

11. oktober 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Tiden flyver fra os.  Lyder til at det går fantastisk hos jer.  

Forresten med sådan en dejlig update, hører vel også et lille billede *hint hint*  

Det går også skønt med ham. Så er det bare mor og far der lige skal finde hinanden igen..

Jeg kan ikke sætte billeder ind via mobil mere???

Anmeld

11. oktober 2012

Janni.

Tauf skriver:

Det går også skønt med ham. Så er det bare mor og far der lige skal finde hinanden igen..

Jeg kan ikke sætte billeder ind via mobil mere???

Håber i finder hinanden.  

Så pyt med billedet, det må jeg have til gode 

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Åhhh søde.. det er fantastisk med en lille hjælper og det er så vildt at se den udvikling de gør med ting de ved og siger og kan jamen det er fantastisk.... man er så forelsket i de små pus...

DU må ikke skrive tiden flyver afsted, har en dreng der skal starte i børnehave her til den først januar.. tror det tager mere hårdt på mor her ind på ham, nok fordi han elsker sin dp mor sååååååå høj.... og ja der er længe til men syntes jeg ikke

jeg får jo helt sved på panden

Anmeld

11. oktober 2012

MyLove E

B&J skriver:

Åhhh søde.. det er fantastisk med en lille hjælper og det er så vildt at se den udvikling de gør med ting de ved og siger og kan jamen det er fantastisk.... man er så forelsket i de små pus...

DU må ikke skrive tiden flyver afsted, har en dreng der skal starte i børnehave her til den først januar.. tror det tager mere hårdt på mor her ind på ham, nok fordi han elsker sin dp mor sååååååå høj.... og ja der er længe til men syntes jeg ikke

jeg får jo helt sved på panden

Ja det er helt vildt. Jeg elsker ham også skønt SÅ MEGET

Uha ja så har du også en stor dreng nu:-):-):-) Tror også det bliver hårdt når vi skal i BH..

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

Tauf skriver:

Ja det er helt vildt. Jeg elsker ham også skønt SÅ MEGET

Uha ja så har du også en stor dreng nu:-):-):-) Tror også det bliver hårdt når vi skal i BH..

jaaaa... men trore lige jeg skal falde ned for jeg tror virkelig han klare sig 100%

vores dp mor roser jo ham op til begge øre og det er jo så vidunderligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.