I går var Roses 1 års fødselsdag! 

Tænk sig min smukke datter er fyldt et år! Det er slet ikke til at forstå!!
Min lille frøken var ved fødslen 4240 gram og 53 cm, og 1 år gammel måler hun 9900 gram og 75 cm, altså +5660 gram og +22 centimeter.
På sit første år har hun lært at rulle, holde hovedet selv, kravle, rejse sig op af ting og størst af alt: At gå! Hun kravler nu aldrig mere, men går udelukkende. Hun rejser sig op midt på gulvet uden at holde fat i noget, og hun er bare sej!
Hun siger ikke rigtig noget endnu, kun "A!" (ja) og "Aja" (Ja ja). Hun vinker meget, peger på alt hun gerne vil have eller vide noget om, og hun forstår utrolig meget. Man kan lege "må mor få sutten", og så stikker hun sutten i munden af en, og siger man "Hvor er far?" peger hun på L
Hun danser, når hun hører musik, og hun er en grinebider, som bestemt også har sin vilje!
Hun sover stadig af lort til om natten, sådan er det jo. Og så tror jeg vi er på vej ned på én daglig lur.
Vi fejrede hende fødselsdag i søndags med familie og venner, søde Laulund87, min allergoeste veninde, hendes mand og datter var også med. Det var hyggeligt for L og jeg, men Rose var ret sløj, og fik om aftenen feber, så det var ikke lige den bedste dag for hende, desværre.
Selve fødselsdagen, i går, tog vi stille og rolig, vi havde jo allerede fejret dagen. Så det var bare hygge og boller med smør i vuggestuen, og så blev hun hentet tidligt.
Det sidste år har været det vildeste, skønneste, hårdeste og mest fantastiske nogensinde, og jeg glæder mig til mange flere i fremtiden. Jeg ELSKER min lille krølhårede pige med de lækre chokoladeøjne, og hun er det vigtigste og bedste jeg ved.
Billeder skal i også have! Hun smiler ikke så meget på dem, men hun var jo også sløj. På kagemanden stod der "Pletti Von Der Plet", for det er hendes lidt spøjse kælenavn, ud over bettemøv
Og så lige et billede fra hun var helt ny.