Når svigerforældrene kalder dig for Eks kærestens navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

det er bare mega ØV! 

Blev kaldt kærestens eks kærestes navn!!!! F*** hvor jeg hader det! 

Mhvad med jer? har i prøvet det ? Og hvordan grafer i det heh! Sys bare det er mega øv med stort Ø 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

sommerc

Sorry stave fejl skriver fra iphone

Anmeld

11. oktober 2012

Lullaby

Synes faktisk det er værre når kæresten gør det  2 gange i starten af forholdet kom han til at kalde mig hans x-kærestes navn. Det skal så lige siges, at han droppede hende for mig så det var ikke fordi han gik og tænkte på hende

Anmeld

11. oktober 2012

Julemusen

:-) det kan da ske for alle :-)
Min mand er både blevet kaldt for min xkærestes navn samt min søsters hehe. Det er bare en upser! Min svigermor roder lidt rundt i navnene når hun er lidt stresset og jeg er blevet kaldt for mange forskellige navne på trods af at jeg har været del af familien i snart 6 år :-)

Anmeld

11. oktober 2012

Den lykkelige

Øøøøøv det har jeg også oplevet.. både med min eks kærestes forældre.. men min nuværende svigerfar kan også finde på at bide sig selv i tungen når han skal sige mit navn og vi har altså været sammen i 4 år..  det vildt irriterende..

Anmeld

11. oktober 2012

charlottekri

altså, mine forældre kan ikke engang hitte rede i os unger

jeg ville bestemt ikke lægge noget i det, det kan jo ske for enhver (synes bare at det tyder på at du føler lidt jalousi, når det nu går dig så meget på)

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

sommerc skriver:

det er bare mega ØV! 

Mhvad med jer? har i prøvet det ? Og hvordan grafer i det heh! Sys bare det er mega øv med stort Ø 

har prøvet det en gang - men det var min kæreste der kaldte mig det vil sige, blev liiiiidt bitter lige i øjeblikket men igen, shit happens ikke noget jeg gider gå og være sur over

Anmeld

11. oktober 2012

sommerc

Kitty-Katten skriver:

:-) det kan da ske for alle :-)
Min mand er både blevet kaldt for min xkærestes navn samt min søsters hehe. Det er bare en upser! Min svigermor roder lidt rundt i navnene når hun er lidt stresset og jeg er blevet kaldt for mange forskellige navne på trods af at jeg har været del af familien i snart 6 år :-)

Ja det kan ske for alle MEN jeg synes stadig det er møg irriterende... 

Anmeld

11. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
sommerc skriver:

det er bare mega ØV! 

Hvor længe har eksen været eks - og hvor længe var hun inde i billedet? 

Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror bestemt ikke, det skyldes ond vilje fra dine svigerforældre. Jeg kommer nogle gange til at kalde mine børn deres søskendes navne, og selvom vores gamle hund har været død i to år, kommer jeg stadig til at kalde dens efterfølger ved den gamles navn. 

Min datter har netop slået op med kæresten igennem tre år, og når der kommer en ny ind i billedet, vil det måske også kunne kikse for mig - selvom jeg vil gøre ALT for at undgå sådan en brøler. 

Hvordan reagerer de i øvrigt, når det sker? - det kan måske give dig en fornemmelse af, om det er en dum smutter. 

Anmeld

11. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Det er også sket her - men tog det med et smil
Det var i starten af vores forhold, og det skal lige siges at min kæreste har haft to lange forhold før mig - et på seks år og et på tre år, så det ville næsten være mærkeligt hvis ikke det skete

Dog er det ret så træls, når man har haft en øv dag i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.