Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ligger I altid jeres barn til ved begge bryster i samme amnings omgang?...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, det har jeg aldrig gjort, det er først nu her hvor han er 4 mdr jeg er begyndt at gøre det!
gjorde jeg først fra 4 måneder
HopinWishin skriver: ligger I altid jeres barn til ved begge bryster i samme amnings omgang?...
Det kommer helt an på hvor sulten tøsen er, men for det meste får hun ved begge bryster da hun ellers spiser hver anden time..
Guldimaven skriver: Nej, det har jeg aldrig gjort, det er først nu her hvor han er 4 mdr jeg er begyndt at gøre det!
og det er fordi han er mere sulten?...
btw er tosset med dit profil billede =)
Christina9870 skriver: Det kommer helt an på hvor sulten tøsen er, men for det meste får hun ved begge bryster da hun ellers spiser hver anden time..
laura spiser også hvad anden time..... hm hvor længe kan du så holde den når dit barn får ved begge, og hvad laver I i mellemtiden så?
Nu ammer jeg på barn nr 2, og har altid kun ammet på et bryst pr måltid. Ammede thea til hun var 11 mdr. Vh Stine
HopinWishin skriver: og det er fordi han er mere sulten?... btw er tosset med dit profil billede =)
Ja, kun fordi han ikke bliver mæt længe nok af et bryst mere.
Tak for det, er også super glad for vi fik taget sådan nogle billeder af ham da han var 17 dage gammel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128