Mikkel skal dåbes til januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

mybaby-girl

Fik lig ringet til præsten og han gav mig tiderne på kirken til januar, det er enten kl 9 eller 10:30 - så jeg ville luge hører hvor længe det tager i kirken, fik ikk lige spurgt præsten, men nogen af jer der kan huske det ? 

Vi har nemlig ikk set store budget så det er lige om det er brunch eller middagsmad der skal på bordet .. 

Håber nogle kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Miia90

det tager en timestid i kirken  

Anmeld

11. oktober 2012

serinasmor

mybaby-girl skriver:

Fik lig ringet til præsten og han gav mig tiderne på kirken til januar, det er enten kl 9 eller 10:30 - så jeg ville luge hører hvor længe det tager i kirken, fik ikk lige spurgt præsten, men nogen af jer der kan huske det ? 

Vi har nemlig ikk set store budget så det er lige om det er brunch eller middagsmad der skal på bordet .. 

Håber nogle kan hjælpe 

det kommer jo an på kirken

og om der er tradition for at man bare smutter efter dåben eller bliver til gudstjenesten er færdig ..

en gennemsnits gudstjeneste tager 1 time - 1½ (min erfaring i de kirker jeg er kommet i i tidens løb)

Anmeld

11. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville til en Ivar tid vælge 10.30 og vil skyde på i er færdige omkring 11.30-11-45.

Anmeld

11. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da vores datter blev døbt tog det ca. 1/2 time. Vi havde valgt en cermoni om lørdagen, hvor der ikke var gudstjeneste med.

Anmeld

11. oktober 2012

mybaby-girl

MoarHvidovre skriver:

Da vores datter blev døbt tog det ca. 1/2 time. Vi havde valgt en cermoni om lørdagen, hvor der ikke var gudstjeneste med.

okay, lyder særligt

Anmeld

11. oktober 2012

mybaby-girl

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville til en Ivar tid vælge 10.30 og vil skyde på i er færdige omkring 11.30-11-45.

jeg tænker også lidt at det skal være 10:30 vi vil ha det - da vi har regnet på frokost til mad

Anmeld

11. oktober 2012

mybaby-girl

serinasmor skriver:

det kommer jo an på kirken

og om der er tradition for at man bare smutter efter dåben eller bliver til gudstjenesten er færdig ..

en gennemsnits gudstjeneste tager 1 time - 1½ (min erfaring i de kirker jeg er kommet i i tidens løb)

tager det hele med

Anmeld

11. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

mybaby-girl skriver:

Håber nogle kan hjælpe 

Sidst vi var til barndåb der tog det 30 min, det gik overraskende hurtigt, men forældrene var heller ikke af den ånd at der skulle foregå noget stort med en masse salmer 

Jeg syntes det var forfriskende istedet for at man skal sidde i kirken i over en time 

Anmeld

11. oktober 2012

mortilnoahogmelina

mybaby-girl skriver:

jeg tænker også lidt at det skal være 10:30 vi vil ha det - da vi har regnet på frokost til mad

Forstår jeg godt . Kl 9 er bare meget tidligt når man skal op med baby i bad i tøjet gøre større børn klar osv osv ..

Håber i får en dejlig dag

Vi skal selv holde dåb gerne i februar men ja det koster jo nogen penge .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.