:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

vælger og væreano da jeg ikke vil ku googles på det da det et ret ømt enme, sagen er den at mig og min søns fars familie altid har ku samarbejde, nu har de så valgt og indberette mig til kommunen med en masse anklager som ikke er rigtig overhoved, de kom ind i vores liv da min søn var 14 mdr og mener åbenbart de ved en masse fra da de ikke engang kendte os de mener jeg har sagt, og de bruger at jeg har haft angst og dep før han overhoved er født, er gravid igen med min nye kæreste og har 18 dage igen til termin, de påstår jeg ikke kan magte 2 børn, min søn har ik kun set sin far hver 14 dag fordi jeg mente det ville være godt for ham og se ham mere, tænkte kun på hans bedste, nu har jeg bare svært ved og se ham og hans familie, føler virkelig de har gået bag om ryggen på mig ved ikke og kom og snak med mig om det men gå til børnehaven, heldigvis ser børnehaven min søn som glad osv, men de ting de påstår får mig til og fremstå asom en kanon dårlig mor og ved at jeg ikke er det, men synes bare den er svær og slug

havde bare lige brug for og kom ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.