ja puha er i dyb chok jeg stod igår morges og spændt mit en barn fast i vogn er den store trykker på knappen så den kommer op til os som hun plejer jeg tænker jo ikke lige vider over det for ja sådan er hvors hverdag altid men
hun vælgter og siger enlig bare op igen lille skadt og kom hen til mor men døren begynder at lukke i og tænker fint hun er jo ud men nej pluslig skriger hun og ser hun ligger ned og døren lukker hårde og hårde til om hendes ben får trykket på knappen men den lukker ikke op får mig prasset ind mellem dør og hendes ben og får den til sidst op
får revet min datter til mig ug ud med hende kan se hun har et sår ved hagen og hendes læbe er hævet hendes ben kigger jeg på og hendigvis har jeg nået at få den rykket op ind der er sket nogethun er lidt blå men det er også det hun løber fint rundt med det saammen da chok er faldet og bekraftet ved læge intet sket
ser også den ikke var kørt på plads den stod ca 30 sm over hvorden skulle stå men aligevel har den åbnet sin døre puha
tør slet ikke tænke på hvad der kunne have sket har 1000 billeder ind i mit hovede
selv om det max har taget 40 sek det hele føles det som en flere min
DET BURD IKKE KUNNE LADE SIG GØRE
puha en mor der er i dyb chok
Anmeld