Desperate Housewives genudsendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Muhmi

Mor til Ella skriver:

SUPER 

Hvad med det brev Orson sendte????

Jeg kan fortælle dig om det hele hvis du har lyst, du siger bare hvor meget du vil vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Mor til Ella

Muhmi skriver:

Jeg kan fortælle dig om det hele hvis du har lyst, du siger bare hvor meget du vil vide

Kun hvad der skete igår

Ved enlig godt hvordan det hele ender....

Men hader når jeg ikke så det igår og så skal se det næste gang

Anmeld

11. oktober 2012

Muhmi

Mor til Ella skriver:

Kun hvad der skete igår

Ved enlig godt hvordan det hele ender....

Men hader når jeg ikke så det igår og så skal se det næste gang

Okay... Orson sendte et brev til politiet.. Det er om alt det tøserne har lavet med ham Alejandro dér... Undtagen HVEM der egentlig slog ham ihjel

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella

Muhmi skriver:

Okay... Orson sendte et brev til politiet.. Det er om alt det tøserne har lavet med ham Alejandro dér... Undtagen HVEM der egentlig slog ham ihjel

UHHHH......

Super serie....

Så meget sker der sku ikke på Solvej

Anmeld

11. oktober 2012

Benjamins'mor

Mor til Ella skriver:

SUPER 

Hvad med det brev Orson sendte????

Kan ikke huske det, tjek linket længere oppe, der kan du finde afsnittet.

Anmeld

11. oktober 2012

LykkeB

Jeg elsker desperate! og her til aften har jeg ingen ting at lave. Jeg vil derfor gå ind på en hjemmeside, hvor jeg kan se de nye afsnit, men er der nogen der ved hvor vi er kommet til? Ved det er seson 8, men hvilken part? 

Anmeld

12. oktober 2012

BabyMus

LykkeB skriver:

Jeg elsker desperate! og her til aften har jeg ingen ting at lave. Jeg vil derfor gå ind på en hjemmeside, hvor jeg kan se de nye afsnit, men er der nogen der ved hvor vi er kommet til? Ved det er seson 8, men hvilken part? 

Ved ikke om du har fundet ud af det nu, men det var afsnit 173 der blev vist i onsdags iflg. tvtid. Så det er fra afsnit 174 (som kommer på onsdag) du skal se, hvis du vil se forud. (:

Anmeld

12. oktober 2012

LykkeB

BabyMus skriver:

Ved ikke om du har fundet ud af det nu, men det var afsnit 173 der blev vist i onsdags iflg. tvtid. Så det er fra afsnit 174 (som kommer på onsdag) du skal se, hvis du vil se forud. (:

Tak for dit svar. Men fandt godt ud af det igår 

Anmeld

12. oktober 2012

LykkeB

BabyMus skriver:

Anmeld

13. oktober 2012

BabyMus

LykkeB skriver:

Det var godt. Tænkte bare jeg lige ville svare alligevel, selvom det var et døgn gammelt. Når jeg nu vidste svaret. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.