Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Ella skriver: SUPER Hvad med det brev Orson sendte????
SUPER
Hvad med det brev Orson sendte????
Jeg kan fortælle dig om det hele hvis du har lyst, du siger bare hvor meget du vil vide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jeg kan fortælle dig om det hele hvis du har lyst, du siger bare hvor meget du vil vide
Kun hvad der skete igår
Ved enlig godt hvordan det hele ender....
Men hader når jeg ikke så det igår og så skal se det næste gang
Mor til Ella skriver: Kun hvad der skete igår Ved enlig godt hvordan det hele ender.... Men hader når jeg ikke så det igår og så skal se det næste gang
Okay... Orson sendte et brev til politiet.. Det er om alt det tøserne har lavet med ham Alejandro dér... Undtagen HVEM der egentlig slog ham ihjel
Muhmi skriver: Okay... Orson sendte et brev til politiet.. Det er om alt det tøserne har lavet med ham Alejandro dér... Undtagen HVEM der egentlig slog ham ihjel
UHHHH......
Super serie....
Så meget sker der sku ikke på Solvej
Jeg elsker desperate! og her til aften har jeg ingen ting at lave. Jeg vil derfor gå ind på en hjemmeside, hvor jeg kan se de nye afsnit, men er der nogen der ved hvor vi er kommet til? Ved det er seson 8, men hvilken part?
LykkeB skriver: Jeg elsker desperate! og her til aften har jeg ingen ting at lave. Jeg vil derfor gå ind på en hjemmeside, hvor jeg kan se de nye afsnit, men er der nogen der ved hvor vi er kommet til? Ved det er seson 8, men hvilken part?
Ved ikke om du har fundet ud af det nu, men det var afsnit 173 der blev vist i onsdags iflg. tvtid. Så det er fra afsnit 174 (som kommer på onsdag) du skal se, hvis du vil se forud. (:
BabyMus skriver: Ved ikke om du har fundet ud af det nu, men det var afsnit 173 der blev vist i onsdags iflg. tvtid. Så det er fra afsnit 174 (som kommer på onsdag) du skal se, hvis du vil se forud. (:
Tak for dit svar. Men fandt godt ud af det igår
LykkeB skriver: Tak for dit svar. Men fandt godt ud af det igår
Det var godt. Tænkte bare jeg lige ville svare alligevel, selvom det var et døgn gammelt. Når jeg nu vidste svaret. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128