Afholde temafest - forslag modtages med kyshånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.558 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

malenemusen

Min mand og jeg fylder begge 30 og overvejer derfor at holde en stor fest for alle venner og bekendte. Vi vil rigtig gerne holde en temafest - men er nok lidt idefattige.

Hvilken fest ville du elske at komme med til, og hvad ville menuen byde på ved dette tema?

Skyd endelig løs - festen skal afholdes i marts, så det duer ikke med temafester hvor folk kun kan have lidt tøj på, såsom honolulla fest :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

FrkZier

malenemusen skriver:

Min mand og jeg fylder begge 30 og overvejer derfor at holde en stor fest for alle venner og bekendte. Vi vil rigtig gerne holde en temafest - men er nok lidt idefattige.

Hvilken fest ville du elske at komme med til, og hvad ville menuen byde på ved dette tema?

Skyd endelig løs - festen skal afholdes i marts, så det duer ikke med temafester hvor folk kun kan have lidt tøj på, såsom honolulla fest :-)

jeg skal til 30 års her om en måneds tid - det er med 60'er tema, jeg glæder mig som et lille barn til jul :p
da festen ikke er afholdt endnu kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om menuen

en af mine forældres venner holde sin 30års som 'bad taste' dvs alle bare skulle tage det grimmeste tøj de overhovedet kunne forestille sig på - det var godt nok sjovt

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

jeg syntes det kunne være super fedt

gangsterfest, hvor damerne havde kjoler på lange slis og håret sat med pande bånd osv...

eller

rockabilly

maden skal jo så passe til det tema du vælger

Anmeld

11. oktober 2012

serinasmor

hmmm ... hvad med 20'er 30'er tema (sådan gangster agtigt) når nu i forlader 20'erne og bliver 30

Anmeld

11. oktober 2012

malenemusen

B&J skriver:

jeg syntes det kunne være super fedt

gangsterfest, hvor damerne havde kjoler på lange slis og håret sat med pande bånd osv...

eller

rockabilly

maden skal jo så passe til det tema du vælger

Rigtig god ide med rockabilly - hvad ville være en passende menu synes du?

Anmeld

11. oktober 2012

malenemusen

serinasmor skriver:

hmmm ... hvad med 20'er 30'er tema (sådan gangster agtigt) når nu i forlader 20'erne og bliver 30

Gangster, jeg kan lige forestille mig alle mændene med "guns" hi hi...
Hvad ville være godt at servere til sådan en fest? Vi synes jo det bør passe til temaet :-)

Anmeld

11. oktober 2012

serinasmor

malenemusen skriver:

Gangster, jeg kan lige forestille mig alle mændene med "guns" hi hi...
Hvad ville være godt at servere til sådan en fest? Vi synes jo det bør passe til temaet :-)

hmmm ....

god mad i kan lide - men med gangster navne ...

den oprindelige mafia var fra sicilien .. så italiensk eller sicilliensk mad

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

malenemusen skriver:

Min kæreste fylder 25 i December og han er SÅ træt af at det er i December, for han vil meget hellere have en sommerfest.

Jeg synes det var "fesent" at holde hans fødselsdag enten ½ år før eller ½ år efter - så vi besluttede at holde det som en temafest, og det overordnede tema bliver CAMPING

Menuen kommer til at bestå af:

Hovedret: Helstegt pattegris
Dessert: Lav selv isvalfer med guf, flødebolle og syltetøj

Indbydelsen er denne: http://www.vistaprint.dk/vp/ns/studio.aspx?pf_id=A LY&combo=410823.142.1.379314%7c379314%7c137%7c 0&uei=547579&icparts=yes&ag=true&c ombo_id=696604&ssc=1&filter=24%3a10074%7c% 7c1%2c24%3a10073%7c%7c1%2c24%3a10076%7c%7c1%2c24%3 a10075%7c%7c1%2c24%3a10351%7c%7c1%2c24%3a10352%7c% 7c1%2c9%3a10013%7c%7c1%2c3%3a10077%7c%7c1&xnav =previews&xnid=button&rd=2&referer=htt p%3a%2f%2fwww.vistaprint.dk%2fgallery%2fMEEAAAABAD oAAAA%3d%2finvitationer-meddelelseskort%2fsommer.a spx%3ftxi%3d15009%26filter%3d24%3a10074%7c%7c1%2c2 4%3a10073%7c%7c1%2c24%3a10076%7c%7c1%2c24%3a10075% 7c%7c1%2c24%3a10351%7c%7c1%2c24%3a10352%7c%7c1%26x nav%3dsearch

Og så har vi i indbydelsen skrevet at der er dresscode: Campinghabitten skal findes frem - skjorte, slips, kjole og stiletter godtages ikke

Der kommer jo automatisk til at komme "sommer" ind over temaet camping også.
Bordene dækker vi med hvide papirsduge, og så har vi købt plastik tallerkener i alle mulige fede farver, bestik der matcher og plastikkrus. Ydermere vil vi pynte lokate vi har lejet med nogle pavillioner, en masser farvede lanterner og lamper og så kommer der en borddekoration på hvert bord, der indeholder farver og en mini ananas (som også fremgår på indbydelsen)

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

malenemusen skriver:

Rigtig god ide med rockabilly - hvad ville være en passende menu synes du?

jamen hvis det skal passe så er det jo totalt burger med fritter...

og hotdogs

og milk shakes

Anmeld

11. oktober 2012

malenemusen

B&J skriver:

jamen hvis det skal passe så er det jo totalt burger med fritter...

og hotdogs

og milk shakes

Ej ja burgere, det var en god ide - så ku man lave det som "buffet" hvor folk selv laver deres egen burger.

Og så med rødternet duge på bordene for at skabe stemning.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.