Hvornår er det jeg skal have taget æg ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hej piger.

Jeg bliver lige pludselige helt i tvivl om, hvornår jeg kan være heldig at få taget æg ud.

Jeg skal scannes på Onsdag den 17/10 og iflg. mit skema skal jeg starte på Gonal-F på Fredag den 19/10.

Hvor lang tid skal man være på Gonal F +/- før man får taget æg ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Slet ingen

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Skal forresten nok nævne, at jeg skal igennem ICSI med lang protokol.

Anmeld

11. oktober 2012

Putomanen

De fleste gange, hvis ikke hver gang, fik jeg taget æg ud på 14. dagen efter jeg startede på hormonbehandling. Men det er selvfølgelig forskelligt, afhængig af hvor hurtigt dine ægblærer vokser 

Anmeld

11. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg bliver lige pludselige helt i tvivl om, hvornår jeg kan være heldig at få taget æg ud.

Jeg skal scannes på Onsdag den 17/10 og iflg. mit skema skal jeg starte på Gonal-F på Fredag den 19/10.

Jeg tror jeg fik taget ud 14 dage efter første gang og 16 dage efter 2. gang... Det kommer helt an på, om de kan se, at der er nogle mindre ægblærer der med lidt ekstra hormon kan nå at vokse sig store nok

Så det kommer an på hvordan du reagerer på hormonerne...

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

De fleste gange, hvis ikke hver gang, fik jeg taget æg ud på 14. dagen efter jeg startede på hormonbehandling. Men det er selvfølgelig forskelligt, afhængig af hvor hurtigt dine ægblærer vokser 

Okay, tak for svar. :-)
Så går der lige en 3 ugers tid mere.

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg tror jeg fik taget ud 14 dage efter første gang og 16 dage efter 2. gang... Det kommer helt an på, om de kan se, at der er nogle mindre ægblærer der med lidt ekstra hormon kan nå at vokse sig store nok

Så det kommer an på hvordan du reagerer på hormonerne...

Tak for svar.

Anmeld

11. oktober 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg fik taget æg ud på 11. dagen efter opstart med Gonal-F.. Men til start fik jeg afvide at det i de fleste tilfælde ville ligge omkring 12-14 dagen efter opstart med Gonal-F.. Men kommer an på hvordan dine ægblærer vokser 

(Jeg var i kort protokol)

pøj pøj med det søde

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Jeg fik taget æg ud på 11. dagen efter opstart med Gonal-F.. Men til start fik jeg afvide at det i de fleste tilfælde ville ligge omkring 12-14 dagen efter opstart med Gonal-F.. Men kommer an på hvordan dine ægblærer vokser 

(Jeg var i kort protokol)

pøj pøj med det søde

Okay, jeg er godt nok spændt! Glæder mig så meget til at se om det lykkedes os.

Og mange tak håber også det bedste for jer

Anmeld

11. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg fik afvide at jeg jeg ville få taget æg ud mellem ca. 10-14 dage efter første mens dag, men endte med og være på hormoner i 14 dage, altså 17 dage fra min første mens. dag

Rigtig god vind .. Krydser for en masse æggebasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.