Allerede 3 uger gammel...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

MorDk

Tænk... Freya er allerede 3 uger gammel  Tiden flyver bare afsted! Sys liiige det går stærkt nok... Meeeen har jo også en del at se til med 2 små børn... men alligevel?!

Hvordan går det? Jo... det går faktisk godt. Skal ikke klage. Dog har hun haft lidt maveproblemer hen af aftentide... (syyynd) Og så skriger hun... det er hårdt sys jeg! Specielt fordi jeg så ikke liiige kan være der for min søn på 2 år! Men far er heldigvis en del på banen der... men det er svært for mange gange vil Bassen KUN have sin moar!

Vi vejede Prinsessen igår i farmands "fiskevægt" (skiiide smart) Ligner lidt sådan en Jordemoderen har... bare lidt mindre!

Hun vejer nu 4200 gram ♥ Ihh... mors lille fedling ♥

Åh vi har været ude og trille et par gange med barnevognen... og egentlig er min plan at vi skal ud HVER dag! Også så jeg kan få mig noget motion! Gå en dejlig tur og nyde vejret! Men jeg sys det er lidt uoverskueligt nogle gange... det er nok mest bare at KOMME igang ... hoppe i tøjet og så UD! Men så skal hunlige skiftes, ammes, bøvses, skifte tøj pga. gylp... osv osv... og pludselig er klokken mange! Dog har jeg besluttet mig for at hoppe ud i det smukke efterårs vejr idag!! SKAL jeg bare!!

Er I ude og trille hver dag??

Nå,men det var bare en lille update herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

MorDk

Åh så er jeg hjemme igen efter en skøøøøn gåtur! 7,5 km. blev det til

Anmeld

11. oktober 2012

Faith

Dejligt med en gåtur! Den friske luft gør underværker.

Jeg er desværre heller ikke ude og gå med Jonathan hver dag, selvom det er min intention. Men den ene dag tager den næste med alle de ting du beskriver.

Jeg kan osse have vildt dårlig samvittighed overfor mine to andre drenge på 2 år. Jeg kan bare ikke være der for dem på samme måde som før Jonathen kom til. Men heldigvis har de osse deres far som er helt fantastisk til at tage sig af dem.

Og det skal nok blive bedre med tiden. I den første tid er det bare hårdt på alle måder.

Jonathan er nu 4 måneder og det er allerede blevet meget nemmere!

Anmeld

11. oktober 2012

Tullepoder

Dejligt med en update fra jer :-) skægt at følge med i hvordan det går, når man selv har en på 3 uger ;-) her er vi ude minimum 1 gang om dagen, for det meste når storesøster skal hentes :-)

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var da en dejlig lang gåtur! 

Hvor er det træls med maven! Thea havde også problemer med maven, og vi tog til zoneterapout og det forsvandt helt efter 3 behandlinger! 

Alberte er nu 3 mdr og ja tiden flyver afsted! Vi er desvære ik ude og gå hver dag, da det først er nu alberte er blevet gode venner med barnevognen, før der bare skreg og skreg når hun kom i den. Har dog været ude i dag v. Stine

Anmeld

11. oktober 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Tænk... Freya er allerede 3 uger gammel  Tiden flyver bare afsted! Sys liiige det går stærkt nok... Meeeen har jo også en del at se til med 2 små børn... men alligevel?!

Hvordan går det? Jo... det går faktisk godt. Skal ikke klage. Dog har hun haft lidt maveproblemer hen af aftentide... (syyynd) Og så skriger hun... det er hårdt sys jeg! Specielt fordi jeg så ikke liiige kan være der for min søn på 2 år! Men far er heldigvis en del på banen der... men det er svært for mange gange vil Bassen KUN have sin moar!

Vi vejede Prinsessen igår i farmands "fiskevægt" (skiiide smart) Ligner lidt sådan en Jordemoderen har... bare lidt mindre!

Hun vejer nu 4200 gram ♥ Ihh... mors lille fedling ♥

Åh vi har været ude og trille et par gange med barnevognen... og egentlig er min plan at vi skal ud HVER dag! Også så jeg kan få mig noget motion! Gå en dejlig tur og nyde vejret! Men jeg sys det er lidt uoverskueligt nogle gange... det er nok mest bare at KOMME igang ... hoppe i tøjet og så UD! Men så skal hunlige skiftes, ammes, bøvses, skifte tøj pga. gylp... osv osv... og pludselig er klokken mange! Dog har jeg besluttet mig for at hoppe ud i det smukke efterårs vejr idag!! SKAL jeg bare!!

Er I ude og trille hver dag??

Nå,men det var bare en lille update herfra!

Hvor er det dejligt at høre at alting går godt med jeres lille Freya... 

Gåture med barnevognen... Hmmm.. Jaaaah.. Har nok været ude og gå ca 4 gange, dog kun korte ture pga mit kejsersnit, kan jeg stadig ikke gå helt perfekt, så det bliver kun til et par små gåture. Men kiloene de skal altså af, så jeg skal altså blive bedre til at gå en tur, og helst gerne hver dag.. 

Gylp, mad, skiftning, hyggetid og sove.. Det skal jo alt sammen passe sammen og det er altså bare ikke nemt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.