Tænk... Freya er allerede 3 uger gammel
Tiden flyver bare afsted! Sys liiige det går stærkt nok... Meeeen har jo også en del at se til med 2 små børn... men alligevel?!
Hvordan går det? Jo... det går faktisk godt. Skal ikke klage. Dog har hun haft lidt maveproblemer hen af aftentide... (syyynd) Og så skriger hun... det er hårdt sys jeg! Specielt fordi jeg så ikke liiige kan være der for min søn på 2 år! Men far er heldigvis en del på banen der... men det er svært for mange gange vil Bassen KUN have sin moar!
Vi vejede Prinsessen igår i farmands "fiskevægt" (skiiide smart) Ligner lidt sådan en Jordemoderen har... bare lidt mindre!
Hun vejer nu 4200 gram ♥ Ihh... mors lille fedling ♥
Åh vi har været ude og trille et par gange med barnevognen... og egentlig er min plan at vi skal ud HVER dag! Også så jeg kan få mig noget motion! Gå en dejlig tur og nyde vejret! Men jeg sys det er lidt uoverskueligt nogle gange... det er nok mest bare at KOMME igang ... hoppe i tøjet og så UD! Men så skal hunlige skiftes, ammes, bøvses, skifte tøj pga. gylp... osv osv... og pludselig er klokken mange! Dog har jeg besluttet mig for at hoppe ud i det smukke efterårs vejr idag!! SKAL jeg bare!!
Er I ude og trille hver dag??
Nå,men det var bare en lille update herfra!

Anmeld