Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Stort, stort tillykke med de to streger!
Stort, stort tillykke med de to streger!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariajny skriver: Stort tillykke med den lille spire i mavsen
Stort tillykke med den lille spire i mavsen
MissMona skriver: Tak
Tak
MissMona skriver: Ja. Vi er også lidt ved siden af os selv. Vi kommer til at smile hver gang vi kigger på hinanden!
Ja. Vi er også lidt ved siden af os selv. Vi kommer til at smile hver gang vi kigger på hinanden!
årh hvor sødt
Stinna&Elias<3 skriver: Hvor langt er du henne?
Hvor langt er du henne?
MissMona skriver: Åh, duplu-testen , der er vist en masse jeg skal have læst op på Ja. Meget punktlig. Ved ikke hvorfor det er sådan. Men jeg har så også ligget søvnløs i nat pga. jeg ikke havde en g-test jeg kunne teste med i går, og da jeg ikke havde blødt endnu... så uuuh, tankerne de fløj rundt.
Åh, duplu-testen , der er vist en masse jeg skal have læst op på Ja. Meget punktlig. Ved ikke hvorfor det er sådan. Men jeg har så også ligget søvnløs i nat pga. jeg ikke havde en g-test jeg kunne teste med i går, og da jeg ikke havde blødt endnu... så uuuh, tankerne de fløj rundt.
ja eller doublu testen.. det er der hvor de måler riciko faktorer for downs og kigger på barnets nakkefold..
Iiiiiiih STORT tillykke
Double test.. Er en blodprøve du får taget ved lægen. Bestil tid til vandrejournal i uge 9 ca så sørger h*n for at det hele bliver sat i sving.
MissMona skriver: Tak tøser! Det Hjalp! D Jubiii! 2 streger .... Men uuuuh, vi prøver på at slå koldt vand i blodet indtil vi når forbi de magiske 3 mdr. Hvad er det næste man gør? Ringer til lægen i morgen tidlig formoder jeg? Tak for alt jeres krydsen fingre! Det hjalp! Håber bloppen bliver derinde! Kh MissMona
Tak tøser! Det Hjalp! D Jubiii! 2 streger .... Men uuuuh, vi prøver på at slå koldt vand i blodet indtil vi når forbi de magiske 3 mdr. Hvad er det næste man gør? Ringer til lægen i morgen tidlig formoder jeg? Tak for alt jeres krydsen fingre! Det hjalp! Håber bloppen bliver derinde! Kh MissMona
Stort tillykke
MissMona skriver: Hej alle,Jeg skulle have haft mens i går og jeg ventede og ventede på den kom, men har ikke set skyggen af den. Så nu er jeg for første gang siden projekt baby startede sidste november - gået over tid. Jeg har ømme nipples og har kun ganske svagt mærket lidt stik i underlivet, men ikke rigtigt som var det mens smerter. Jeg har ingen tests liggende så jeg kan ikke teste førend jeg kommer forbi en matas eller noget senere i dag. Men kryds fingre for den er der!!! Er det for tidligt at teste i dag? =) (4+1)KhMissmona
Hej alle,Jeg skulle have haft mens i går og jeg ventede og ventede på den kom, men har ikke set skyggen af den. Så nu er jeg for første gang siden projekt baby startede sidste november - gået over tid. Jeg har ømme nipples og har kun ganske svagt mærket lidt stik i underlivet, men ikke rigtigt som var det mens smerter. Jeg har ingen tests liggende så jeg kan ikke teste førend jeg kommer forbi en matas eller noget senere i dag. Men kryds fingre for den er der!!! Er det for tidligt at teste i dag? =) (4+1)KhMissmona
Hej Jeg faldt lige over din tråd STORT tillykke med babyen i mavne Håber det hele går som det skal stadig
jeg er i samme situation som dig lige nu, så synes bare det er lidt bekraftende at høre din historie at du faktisk var gravid
det er også første gang med mig at jeg er ovre tid.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128