Jeg forstår hvorfor børn skriger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

grinny

.. Når de får tænder! Min første visdomstand er brudt halvt igennem og den klør, som i virkelig KLØR!! Jeg skal hele tiden have noget i munden som kan tygges, tyggegummi er blevet min bedste ven 

Åhhh, kom nu helt igennem lorte tand! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

baby012

grinny skriver:

.. Når de får tænder! Min første visdomstand er brudt halvt igennem og den klør, som i virkelig KLØR!! Jeg skal hele tiden have noget i munden som kan tygges, tyggegummi er blevet min bedste ven 

Du da heldig det bare klør ;P 

mine to i overmunden er lige kommet, kg synes slet ikke de klør, men AV hvor gør det ondt  

Anmeld

10. oktober 2012

Christabelle

Åhhh ja hvis bare mine kun kløede... Jeg har tre (!) der indimellem vokser på samme tid. Og der er ikke plads til nogen af dem, så de trykker på mine kæbeled og det gør mere ondt end noget jeg nogensinde før har oplevet (har ikke født). Jeg får feber og bliver træt og bare generelt sløj. Så kan helt sikkert også godt forstå børn når de har ondt for tænder :-)

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Stort trøsteknus til alle jer med "fødselsbesværligheder" af visdomstænder.
Been there, done that!
Prøv at forestille jer hvordan det er at få sin sidste tand som 35-årig

Har lige netop i dag (i går) fået hevet den sidste ud af dem...men for poker da...hvor kan de rådne tænder gøre ondt, når de kommer.
Og ja, selv voksne kan få helt enormt ondt for tænder
Feber, ondt i ørerne og smerter, for ikke at nævne, at man kan blive hudløs i måsen, ligesom en baby

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Lahn11 skriver:

Du da heldig det bare klør ;P 

mine to i overmunden er lige kommet, kg synes slet ikke de klør, men AV hvor gør det ondt  

Jeg har heldigvis masser af plads til min, men kan godt blive lidt bekymret over at der nok ikke er lige så meget plads til de andre 

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Christabelle skriver:

Åhhh ja hvis bare mine kun kløede... Jeg har tre (!) der indimellem vokser på samme tid. Og der er ikke plads til nogen af dem, så de trykker på mine kæbeled og det gør mere ondt end noget jeg nogensinde før har oplevet (har ikke født). Jeg får feber og bliver træt og bare generelt sløj. Så kan helt sikkert også godt forstå børn når de har ondt for tænder :-)

Jeg har så heldigvis slet ikke været dårlig, man der mangler også tre tænder endnu  Er tror ikke der er lige så meget plads til de andre som der har været til denne

Anmeld

11. oktober 2012

Muhmi

Ikke for at tage modet fra dig... Men visomdstænder kan være MANGE år om at gro helt ud og især hvis der ikke er så god plads De vokser i ryk...

Heldige dig at det "bare" klør... Jeg har fået alle fire visdomstænder og det har været en smertefuld omgang hver gang, først nu hvor jeg har fået fjernet én af dem, er der gjort plads, så de voksede helt ud lige bagefter og nu er der (7-9-13) ingen problemer med dem

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

SussieThyssen skriver:

Stort trøsteknus til alle jer med "fødselsbesværligheder" af visdomstænder.
Been there, done that!
Prøv at forestille jer hvordan det er at få sin sidste tand som 35-årig

Har lige netop i dag (i går) fået hevet den sidste ud af dem...men for poker da...hvor kan de rådne tænder gøre ondt, når de kommer.
Og ja, selv voksne kan få helt enormt ondt for tænder
Feber, ondt i ørerne og smerter, for ikke at nævne, at man kan blive hudløs i måsen, ligesom en baby

Kærligst
Sussie

Jeg synes da helt klart det er dig der har brug for et trøsteknus, sidste tand som 35 årig, woow.

Men er da bange for at jeg også først får den sidste omkring den alder. Den første er kun lige brudt igennem og den har altså været i gang med at komme ud i over et år, og jeg mangler tre endnu 

Anmeld

11. oktober 2012

grinny

Muhmi skriver:

Ikke for at tage modet fra dig... Men visomdstænder kan være MANGE år om at gro helt ud og især hvis der ikke er så god plads De vokser i ryk...

Heldige dig at det "bare" klør... Jeg har fået alle fire visdomstænder og det har været en smertefuld omgang hver gang, først nu hvor jeg har fået fjernet én af dem, er der gjort plads, så de voksede helt ud lige bagefter og nu er der (7-9-13) ingen problemer med dem

Åhh, jeg ved det kan tage lang tid. Den er først lige brudt rigtig igennem efter den har "prøvet på det" i over et år, men ja jeg er heldig, for indtil videre klør det kun, og så er jeg bare meget øm omkring den  

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

grinny skriver:

Jeg synes da helt klart det er dig der har brug for et trøsteknus, sidste tand som 35 årig, woow.

Men er da bange for at jeg også først får den sidste omkring den alder. Den første er kun lige brudt igennem og den har altså været i gang med at komme ud i over et år, og jeg mangler tre endnu 

Nårrh! Hvor er du sød.

Vi er lidt sjove med vores tænder i vores familie. Fx havde både min farmor og min søn ekstra tænder, og min mor fik pludseligt en rokketand, da hun var et stykke op i 20-erne, og så havde hun en ny tand nedenunder.

Min tandlæge havde ellers sagt at jeg nok aldrig ville få den 4. visdomstand, men den besluttede sig åbenbart alligevel til at komme ud, og så kan man ellers gå der og have ondt for tænder LOL

Men sådan er man jo så forskellig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.