uglen Ulla og Malthe har fået ny ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Eliza

så kastede jeg mig endnu engang ud i at hækle efter opskrift.. Igen kunne jeg ik styre mig og lavede det lidt større end hva meningen lige var  men jeg elsker familiens nye Pellefant!  og Malthe sys os han er skøn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

serinasmor

Eliza skriver:

så kastede jeg mig endnu engang ud i at hækle efter opskrift.. Igen kunne jeg ik styre mig og lavede det lidt større end hva meningen lige var  men jeg elsker familiens nye Pellefant!  og Malthe sys os han er skøn 

Nej hvor er den fin

hvor lille skulle den have været ? .. mindes at uglen skulle have siddet på en barnevognsranke

Anmeld

10. oktober 2012

Nettemor

Den er da bare mega sød! Og det ser ud til at proportionerne er mere rigtige denne gang?

Anmeld

10. oktober 2012

OverTheRainbow

Nøj, en kær dreng du har

Anmeld

10. oktober 2012

Eliza

serinasmor skriver:

Nej hvor er den fin

hvor lille skulle den have været ? .. mindes at uglen skulle have siddet på en barnevognsranke

ja uglen blev MEGET for stor  altså jeg kunne ikke lige finde nogen garn i min kasse i størrelse 3 som det skulle ha været, som jeg kunne lide så brugte bare 5 og tilsvarende nål.. ved faktisk ik li hvor stor den ellers var blevet ja eller lille 

Anmeld

10. oktober 2012

Eliza

Nettemor skriver:

Den er da bare mega sød! Og det ser ud til at proportionerne er mere rigtige denne gang?

vi kommer tættere på nu ja  og igen måtte jeg læne mig op af det link du gav mig, mange tak 

Anmeld

10. oktober 2012

Eliza

Smilo skriver:

Nøj, en kær dreng du har

mange tak vi er os ret glade for ham 

Anmeld

10. oktober 2012

serinasmor

Eliza skriver:

ja uglen blev MEGET for stor  altså jeg kunne ikke lige finde nogen garn i min kasse i størrelse 3 som det skulle ha været, som jeg kunne lide så brugte bare 5 og tilsvarende nål.. ved faktisk ik li hvor stor den ellers var blevet ja eller lille 

det er da vildt smart at man på den måde kan gå op i størrelse ..

at man så ikke kan regne med hvor stor den bliver før man er færdig er jo så noget andet

Anmeld

10. oktober 2012

Eliza

serinasmor skriver:

det er da vildt smart at man på den måde kan gå op i størrelse ..

at man så ikke kan regne med hvor stor den bliver før man er færdig er jo så noget andet

hm ja og jeg havde jo heller ikke lige tænkt på at større nål = mere/større elefant = mere garn  den gik dog heldigvis lige.. så blev jeg så meget klogere 

Anmeld

10. oktober 2012

serinasmor

Eliza skriver:

hm ja og jeg havde jo heller ikke lige tænkt på at større nål = mere/større elefant = mere garn  den gik dog heldigvis lige.. så blev jeg så meget klogere 

det ville jeg heller ikke have tænkt over

og det var da heldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.