Brug af visa-dankort i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Kæresten og jeg skal til Sverige på Fredag og havde egentlig planlagt bare at bruge vores visa-dankort deroppe.

Men nu bliver vi i tvivl om det koster noget at bruge dankortet deroppe, eller om det er gratis?
Nogle siger nemlig til os at det er gratis, mens andre siger det koster penge. Ringer selvfølgelig i banken imorgen, men er bare nysgerrig om I ved noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Dustmuz

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Kæresten og jeg skal til Sverige på Fredag og havde egentlig planlagt bare at bruge vores visa-dankort deroppe.

Men nu bliver vi i tvivl om det koster noget at bruge dankortet deroppe, eller om det er gratis?
Nogle siger nemlig til os at det er gratis, mens andre siger det koster penge. Ringer selvfølgelig i banken imorgen, men er bare nysgerrig om I ved noget.

Dét kan du tjekke på din banks hjemmeside..

der SKAL det stå

Anmeld

10. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Det er gratis at betale i butikker med kortet, men hvis du vil hæve penge, er der gebyr på.

Mvh Pernille, som rejser meget

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

PT skriver:

Det er gratis at betale i butikker med kortet, men hvis du vil hæve penge, er der gebyr på.

Mvh Pernille, som rejser meget

Okay, mange tak for svar

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Dustmuz skriver:

Dét kan du tjekke på din banks hjemmeside..

der SKAL det stå

Synes ikke jeg har kunnet finde det på bankens hjemmeside. Men ringer lige til dem imorgen, bare for at være helt sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.