nogle der bor i nærheden af fisketorvet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

6800

hejsa 

der skulle vel ikke være en som vil hjælpe mig med at finde denne top??? Har hørt i min lokale zizzi butik at de kun har den i min str i zizzi i fisketorvet...

er der en der vil hjælpe???? jeg er så vild med den, og vil blive mega glad

http://www.zizzi.dk/da/webshop/tilbud/767384/bolero-w-lace-muddy-dark-melangexl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

quindelist

Hvad str skal du bruge? Så kan jeg prøve at nå ind forbi i morgen eftermiddag

Anmeld

10. oktober 2012

6800

quindelist skriver:

Hvad str skal du bruge? Så kan jeg prøve at nå ind forbi i morgen eftermiddag

uhhhh det ville være lækkert...det skal være en M det der svare til 46/48, ihhhh hvor er du sød

Anmeld

11. oktober 2012

quindelist

6800 skriver:

uhhhh det ville være lækkert...det skal være en M det der svare til 46/48, ihhhh hvor er du sød

Hey
Nåede det simpelthen ikke idag og i morgen kniber det -men smutter derover på lørdag -så håber vi de stadigvæk har den

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

6800 skriver:

hejsa 

der skulle vel ikke være en som vil hjælpe mig med at finde denne top??? Har hørt i min lokale zizzi butik at de kun har den i min str i zizzi i fisketorvet...

er der en der vil hjælpe???? jeg er så vild med den, og vil blive mega glad

http://www.zizzi.dk/da/webshop/tilbud/767384/bolero-w-lace-muddy-dark-melangexl

eej sku have set det tidligere, køre fordi når jeg skal i skole, men har efterårsferie fra idag så kommer ikke forbi lige forløbigt

Anmeld

11. oktober 2012

6800

quindelist skriver:

Hey
Nåede det simpelthen ikke idag og i morgen kniber det -men smutter derover på lørdag -så håber vi de stadigvæk har den

helt okay, er bare glad for du tænker på mig

Anmeld

11. oktober 2012

6800

FrkZier skriver:

eej sku have set det tidligere, køre fordi når jeg skal i skole, men har efterårsferie fra idag så kommer ikke forbi lige forløbigt

øv bøv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.