Misbrug.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad indebærer ordet misbrug for dig? 

På forhånd tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

JS<3

HM, min misbrug holdning er reet bred, men når man har et overforbrug af en ting/ af noget. :\ forvirret forklaret, men håber det giver mening

Anmeld

10. oktober 2012

Mor til Ella

rikkeregnbue skriver:

Hvad indebærer ordet misbrug for dig? 

På forhånd tak! 

Det er svært at definere ordet misbrug....

Er jeg misbruger af chokolade.... HELT KLART Men ikke et problem misbrug.....

Misbrug for mig er nok når man skal have noget af et eller andet for at kunne fungere i hverdagen, om det så er stoffer alkohol sex eller chokolade er sådan set lige meget svært at forklare, men nok den bedste måde jeg kan skrive det på

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

JS<3 skriver:

HM, min misbrug holdning er reet bred, men når man har et overforbrug af en ting/ af noget. :\ forvirret forklaret, men håber det giver mening

Tak for dit svar

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Ella skriver:

Det er svært at definere ordet misbrug....

Er jeg misbruger af chokolade.... HELT KLART Men ikke et problem misbrug.....

Misbrug for mig er nok når man skal have noget af et eller andet for at kunne fungere i hverdagen, om det så er stoffer alkohol sex eller chokolade er sådan set lige meget svært at forklare, men nok den bedste måde jeg kan skrive det på

Tak for dit svar

Anmeld

10. oktober 2012

wamse

når man ikke længere har kontrollen over et forbrug af stoffer/alkohol/ eller andet stemningsregulerende.

Det er min umiddelbare tanke

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

wamse skriver:

når man ikke længere har kontrollen over et forbrug af stoffer/alkohol/ eller andet stemningsregulerende.

Det er min umiddelbare tanke

Tak for dit svar

Anmeld

10. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Skadelig brug af nogen eller noget - misbrug af andre mennesker er til skade for dem, mens misbrug af fx rusmidler er til skade for en selv... Desuden er der jo misbrug af fx offentlige midler, tillid, ansvar osv. osv. - det er et meget bredt begreb, du ønsker defineret. 

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor og meget mere skriver:

Skadelig brug af nogen eller noget - misbrug af andre mennesker er til skade for dem, mens misbrug af fx rusmidler er til skade for en selv... Desuden er der jo misbrug af fx offentlige midler, tillid, ansvar osv. osv. - det er et meget bredt begreb, du ønsker defineret. 

Det er jeg godt klar, men jeg søgte efter lige præcist dit svar  Jeg havde bare lige brug for at vide at en anden person sagtens har kunnet misbruge mig uden at vi er inde over seksuelt krænkelse. Så tusind tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.