Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SecretMe skriver: Jeg er lige blevet insemineret i dag, og alt var bare rigtig fint. Der var 10 milioner sædceller, og alt var bare fint, så nu er det bare at vente. Jeg har dog blødt en lille smule efterfølgende!?! Er det normalt?
Jeg er lige blevet insemineret i dag, og alt var bare rigtig fint. Der var 10 milioner sædceller, og alt var bare fint, så nu er det bare at vente. Jeg har dog blødt en lille smule efterfølgende!?! Er det normalt?
Uden at vide en disse om insemination, vil jeg gætte på, at blødningen skyldes, at selve proceduren (altså det, at der indføres forskellige redskaber gennem skeden) kan give sarte slimhinder og dermed en blødning.. Mon ikke det snart holder op igen?
for et positivt resultat!
jeg blev insimineret i tirsdags i sidste uge og jeg blødte også en smule... tror det er det der lange plastikrør hun føre op der får kradset lidt i livmoderhalsen.
sweet skriver: jeg blev insimineret i tirsdags i sidste uge og jeg blødte også en smule... tror det er det der lange plastikrør hun føre op der får kradset lidt i livmoderhalsen.
M (: skriver: Uden at vide en disse om insemination, vil jeg gætte på, at blødningen skyldes, at selve proceduren (altså det, at der indføres forskellige redskaber gennem skeden) kan give sarte slimhinder og dermed en blødning.. Mon ikke det snart holder op igen? for et positivt resultat!
SecretMe skriver: Det har du nok ret i. Tak for svar Og held og lykke til jer. Krydser fingre for at jeres forsøg har båret frugt
Det har du nok ret i. Tak for svar Og held og lykke til jer. Krydser fingre for at jeres forsøg har båret frugt
tak i lige måde
Du har nok helt ret ja.Og det er da også stoppet igen... så skal vist ikke bekymre mig Tak skal du have, for dit svar
Dejligt at det er stoppet! Og det er et helt naturligt skridt på vejen til at blive mor at være bekymret hele tiden..
Enig - det skulle være normalt - de glemmer bare at fortælle det Jeg havde det på samme måde første gang jeg blev insemineret...
for at 1 af de 10 millioner finder vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128