Dagplejebarn lugter af røg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Mamalou

Jeg håber, at du tænker på, at denne lille dreng står uden skyld og stadig skal være lige så tæt og have lige så mange knus som alle de andre børn. Jeg hader også lugten af røg, men det ville jeg sætte tilside hvis jeg passede en dreng som dig. 

vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Dagplejebarn og alle hans ting lugter af røg! Forældrene ryger indendørs, det har jeg, ved et tilfælde, set.

Jeg kan ikke afvise denne familie, som kommunal dagplejer har jeg ikke et valg!

Drengen er sød og dejlig men jeg kan ikke fordrage denne lugt!

Jeg har lidt svært ved at se problematiken her må jeg sige

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nej det er ikke det værste, min kolega havde et dagplejebarn som var snavset og lugtede grimt....det havde været meget svært for min kolega. Fik kvalme etc.  

Hun stoppede som dagplejer pga det.

Anmeld

10. oktober 2012

Mor til Ella

Mamalou skriver:

Jeg håber, at du tænker på, at denne lille dreng står uden skyld og stadig skal være lige så tæt og have lige så mange knus som alle de andre børn. Jeg hader også lugten af røg, men det ville jeg sætte tilside hvis jeg passede en dreng som dig. 

vh. Louise

Håber jeg godt nok også.... 

Drengen kan jo ikke rigtig gøre for det

Anmeld

10. oktober 2012

Koen.

Joan ( Smallie ) skriver:

JJo

Det er vel som sådan ikke være at vælge et barn fra fordi det lugter af røg end at vælge en dp mor fra fordi hun ryger?

Jo det synes jeg, det er jo ikke barnets skyld det lugter, en dp der ryger har selv valgt det.. MIN menig!

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

tanja. skriver:

Jo det synes jeg, det er jo ikke barnets skyld det lugter, en dp der ryger har selv valgt det.. MIN menig!

Anmeld

10. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ja, jeg ville påpege problematikken, for måske forældrene ikke er klar over dette...

Vi havde et barn i en vuggestue, hvor vi arbejde, som slet ikke havde nogen at lege med, da de andre børn ubevidst valgte barnet fra, fordi lugten var så stærk... vi endte med at tage en samtale med forældrene, hvorpå det ændrede sig...

Tror desværre nogen gange, man er bange for konflikter, men jeg synes det er vigtig at tage denne, da det kommer til at gå udover barnet i fremtiden.... mobning osv... børn kan være slemme og det må man forklare disse forældre...

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Ja, jeg ville påpege problematikken, for måske forældrene ikke er klar over dette...

Vi havde et barn i en vuggestue, hvor vi arbejde, som slet ikke havde nogen at lege med, da de andre børn ubevidst valgte barnet fra, fordi lugten var så stærk... vi endte med at tage en samtale med forældrene, hvorpå det ændrede sig...

Tror desværre nogen gange, man er bange for konflikter, men jeg synes det er vigtig at tage denne, da det kommer til at gå udover barnet i fremtiden.... mobning osv... børn kan være slemme og det må man forklare disse forældre...

Anmeld

10. oktober 2012

TeamRocket

Synes du skal nævne det for forældrene, det kan hverken være sundt eller sjovt at stinke. Og selv om det ikke helt kan undgås hvis de absolut vil ryge, så kan forældrene f.eks stoppe med at ryge der hvor de har deres rene tøj samt der hvor barnet leger. Og lige en ting, har dagplejepædagogen sagt i ikke må blande jer? Jeg troede netop i skulle blande jer det er jo i barnets interesse at i nævner det :-)

Anmeld

10. oktober 2012

bøllen

I min drengs dagpleje startede der en ny dreng , efter han startede lugtede der frygteligt af røg. Dagplejemor er ikke ryger , det samme er huset. Lugten fra drengen sager lugtede i hele rummet.

Der er vel intet at gøre , drengen er jo uden skyld . Men lækkert er det bestemt ikke . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.