Hun hoster og hoster, hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

hellemor85

Den lille er nu 9 mdr, Hun hoster hele natten lang,  det er så synd. Hva kan/må jeg gi hende mod hosten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Silas&Mille

Jeg ville tage hende til lægen og få ham/hende til at lytte om din datter måske har asmatisk bronkitis.

Vores dreng hostede og hostede også natten lang da han var 10-12 måneder gammel. Han hostede ikke ret meget om dagen.
Da vi synes det blev for meget med hans nattehosten, gik vi til lægen og det viste sig at han har asmatisk bronkitis. Han får nu et enkelt pust astma medicin (via maske) hver aften når han bliver puttet. Hvis det en gang i mellem bliver slemt fx i forbindelse med det skiftende danske vejr, så får han et pust morgen og et pust aften til det bliver bedre og det fungere rigtig godt

Anmeld

10. oktober 2012

lenemor77

hellemor85 skriver:

Den lille er nu 9 mdr, Hun hoster hele natten lang,  det er så synd. Hva kan/må jeg gi hende mod hosten?

Har selv en datter med astmatisk bronkitis - de sidste 3 vintre er hun blevet dopet med 3 forskellige slags medicin og 100 besøg hos lægevagten... Så få lægen til at undersøge om det er det hun fejler - for det går desværre ikke væk af sig selv.

Men... dog vil jeg anbefale uldundertøj - også om natten. De små kan være længe om at slippe en forkølelse, specielt hvis de er kolde om kroppen.

God bedring med pigen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.