Føler mig uansvarlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym, da jeg er pinlig og sur på mig selv over min uansvarlig.

Jeg har lige været ved tandlæge - over 3 gange, og er endt ud i 2 regninger (1 på 850.- og 1 på 5700.-) Ryster helt over at skulle tage de penge fra vores fællesopsparing, ryster over at jeg kan være så dum at lade det ske. Jeg har grædt de sidste 2 timer pga vores situation (jeg går ledig - og mister snart retten til dagpenge) - jeg er så ked af det på min mands vejne, at jeg bruger hans surt optjente penge til en dum tandlægeregning - og ja, det er dyre lærepenge, men det gør mig stadig ked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Svenne

Uansvarlig? Du kan vel ikke gøre for, at du har været nødt til at gå til tandlægen?

Det er virkelig sure penge! Men dem kan man vel ikke rigtig komme udenom..
Og du har vel ikke rigtig haft mulighed for at spare pengene op til det (hvis du overhovedet har vidst, du skulle bruge så mange penge på det?), når du er på dagpenge?

Mange knus til dig..

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Svenne skriver:

Uansvarlig? Du kan vel ikke gøre for, at du har været nødt til at gå til tandlægen?

Det er virkelig sure penge! Men dem kan man vel ikke rigtig komme udenom..
Og du har vel ikke rigtig haft mulighed for at spare pengene op til det (hvis du overhovedet har vidst, du skulle bruge så mange penge på det?), når du er på dagpenge?

Mange knus til dig..

Vi har (heldigvis) en okay opsparing, så vi kommer ikke til at mærke at pengene mangler - dog synsmæssigt når vi går på netbank vil det kunne ses..

Anmeld

10. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg vælger at være anonym, da jeg er pinlig og sur på mig selv over min uansvarlig.

Jeg har lige været ved tandlæge - over 3 gange, og er endt ud i 2 regninger (1 på 850.- og 1 på 5700.-) Ryster helt over at skulle tage de penge fra vores fællesopsparing, ryster over at jeg kan være så dum at lade det ske. Jeg har grædt de sidste 2 timer pga vores situation (jeg går ledig - og mister snart retten til dagpenge) - jeg er så ked af det på min mands vejne, at jeg bruger hans surt optjente penge til en dum tandlægeregning - og ja, det er dyre lærepenge, men det gør mig stadig ked.

det jo ikke din skyld du har været nødsaget til at gå til tandlægen

Anmeld

10. oktober 2012

Svenne

Anonym skriver:

Vi har (heldigvis) en okay opsparing, så vi kommer ikke til at mærke at pengene mangler - dog synsmæssigt når vi går på netbank vil det kunne ses..

Så synes jeg altså ikke, du skal være så hård ved dig selv..

Du kan jo ikke gøre for det..

Det er jo ikke værre end når et eller andet uforuset går i stykker på bilen og den skal repareres - det er der heller ingen, der kan gøre for..

Knus

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det jo ikke din skyld du har været nødsaget til at gå til tandlægen

og alligevel sidder mig med en kæmpe knude i maven.. Nok mest fordi i forvejen er vores økonomi ikke den bedste (på tros af okay opspring)

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Svenne skriver:

Så synes jeg altså ikke, du skal være så hård ved dig selv..

Du kan jo ikke gøre for det..

Det er jo ikke værre end når et eller andet uforuset går i stykker på bilen og den skal repareres - det er der heller ingen, der kan gøre for..

Knus

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg synes da ikke du er uansvarlig, men det ville du være, hvis du ikke fik lavet dine tænder, når de skal.

Jeg står nu foran en større renovering af hmmm...tænder der er knækket, og jeg har udskudt det alt for længe også pga økonomien og skræk for bedøvelse.
Og netop i dag har jeg været inde og få hevet min sidste brugbare tand ud overmunden ovre i højre side
Den var totalt knækket og der har været infektion i den, så jeg har gået på antibiotika.

Nu skal jeg så have trukket resterne ud i den anden side, have renoveret fortænderne og have en ganebøjle..pris...ca omkring 30.000 kr.

Så hav ikke dårlig samvittighed over at du passer bisserne.
Tag det i opløbet mens du kan, ellers bliver prisen alt for dyr i den sidste ende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

Man er jo ikke uansvarlig fordi man skal til tandlæge, det sker for alle. Og mange andre får også så dyre regninger.

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Du er ikke uansvarlig...

Du kan ikke gøre for det! Op med "tomaten"  Det hele skal nok gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.