Anonym skriver:
Jeg vælger at være anonym, da jeg er pinlig og sur på mig selv over min uansvarlig.
Jeg har lige været ved tandlæge - over 3 gange, og er endt ud i 2 regninger (1 på 850.- og 1 på 5700.-) Ryster helt over at skulle tage de penge fra vores fællesopsparing, ryster over at jeg kan være så dum at lade det ske. Jeg har grædt de sidste 2 timer pga vores situation (jeg går ledig - og mister snart retten til dagpenge) - jeg er så ked af det på min mands vejne, at jeg bruger hans surt optjente penge til en dum tandlægeregning - og ja, det er dyre lærepenge, men det gør mig stadig ked.
jeg synes da ikke du er uansvarlig, men det ville du være, hvis du ikke fik lavet dine tænder, når de skal.
Jeg står nu foran en større renovering af hmmm...tænder der er knækket, og jeg har udskudt det alt for længe også pga økonomien og skræk for bedøvelse.
Og netop i dag har jeg været inde og få hevet min sidste brugbare tand ud overmunden ovre i højre side 
Den var totalt knækket og der har været infektion i den, så jeg har gået på antibiotika.
Nu skal jeg så have trukket resterne ud i den anden side, have renoveret fortænderne og have en ganebøjle..pris...ca omkring 30.000 kr.
Så hav ikke dårlig samvittighed over at du passer bisserne.
Tag det i opløbet mens du kan, ellers bliver prisen alt for dyr i den sidste ende.

Kærligst
Sussie
Anmeld