HJælp til BA - Udmeldelses fra fitnesscenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du meldt dig ud af et fitnesscenter grundet manglende brug

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

FamilenStorm

Hejsa alle sammen

Skal til at i gang med at skrive min Ba, jeg skal sammen med en makker skrive omkring udmeldelses fra fitnesscenter, vi vil undersøge hvorfor man man melder sig ud, hvorfor man ikke får det brugt og hvad vi som sundhedsprofesionelle kan gøre for at bibeholde disse medlemmer..'

Så vil lige høre hvor mange af jer der har været medlem af et fitnesscenter, men har måtte melde jer ud igen, fordi motivationen ikke har været der og i så derved ikke har fået brugt jeres medlemskab?

Dette er ikke en undersøgelse der vil blive brugt til noget, det er bare en lille forundersøgelse omkring vores hypotese inden for dette

På forhånd tak for hjælpen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Dustmuz

FamilenStorm skriver:

Hejsa alle sammen

Skal til at i gang med at skrive min Ba, jeg skal sammen med en makker skrive omkring udmeldelses fra fitnesscenter, vi vil undersøge hvorfor man man melder sig ud, hvorfor man ikke får det brugt og hvad vi som sundhedsprofesionelle kan gøre for at bibeholde disse medlemmer..'

Så vil lige høre hvor mange af jer der har været medlem af et fitnesscenter, men har måtte melde jer ud igen, fordi motivationen ikke har været der og i så derved ikke har fået brugt jeres medlemskab?

Dette er ikke en undersøgelse der vil blive brugt til noget, det er bare en lille forundersøgelse omkring vores hypotese inden for dette

jeg har svartet ja..
Dog var årsagen delvist at jeg ikke fik det brugt, men også dels at jeg ikke kunne..

Anmeld

10. oktober 2012

Ryberg

Masser af gange, har været i mange forskellige fitnesscentre, og har været medlem et stykke tid, og næsten ikke fået det brugt - spild af penge!

Jeg har som regel ikke fået det brugt fordi jeg har 15-20 min. i bil før jeg er derinde, og så er det bare svært at komme afsted - og motivere sig selv til at komme afsted.

Jeg har faktisk lige meldt mig ud af et fitnesscenter her i sidste måned, fordi det havde været på "pause" i et år, jeg havde ikke modtaget nogen mail om at det var startet op igen, og da jeg så får regningen ind af døren, tænker jeg shit, afsted med mig, ned til fitness centeret - som i øvrigt har flyttet lokaler i mellemtiden (vidste jeg ikke - kom der jo ikke), og da jeg så kom derned, måtte jeg så betale 315 kr. for at blive meldt ud - fordi det var efter d. 15, så jeg skulle betale noget af mit kontingent..

De kan jo se at jeg ikke har været der, da man jo scanner sit kort..

Så synes JEG det er frækt at kræve penge!

Bare lidt fra mig

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Jeg har 1 gang været medlem af et Fitness center... brugte det 2 gange om ugen i 3 måneder... så droppede min veninde at komme og jeg gad pludselig heller ikke så det var spild af penge.

Overvejer det igen... Meeeen nu må vi se...

Anmeld

10. oktober 2012

Giraffen

FamilenStorm skriver:

Hejsa alle sammen

Jeg har været medlem af fitness-center i ca 5 år (er 25 nu)

Jeg har ALTID brugt det og elsket at kunne komme på forskellige hold - hvis der ikke var holdtræning havde jeg ikke set idéen i et fitnesscenter for mig (jeg ved mange bruger maskinerne, men det er ikke særligt inspirerende for min motionslyst)

Og jo flere spændende hold, der ligger på de rigtige tidspunkter - jo oftere kommer jeg afsted - og gode instruktører trækker også op

Men det kræver jo at man springer ud i de hold der og prøver det af 

Jeg har ikke haft brug for en makker ift motivation - gode hold og instruktører + tilgængelighed og passende tidspunkter

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

Hejsa alle sammen

Jeg har ikke meldt mig ud endnu (det er pauseret), men overvejer det kraftigt, da jeg ikke får det brugt grundet graviditet (her er svømning en meget bedre motionsform for mig) - og desuden vil det nedsatte kontingent jeg melde mig ind under frafalde til januar, når min uddannelse ender, og derved kan det ikke betale sig for mig at blive i netop dét fintness-center.. 

Anmeld

11. oktober 2012

Ciss

Jeg meldte mig ud - ikke pga manglende motivation, men hverdagen gik ikke op. Vores lille pige var ind og ud af sygehuset hele de første 6 måneder. Det var aldrig muligt at planlægge to dage frem i tid. Da hun blev bedre var det ved at være tid for mig at begynde at arbejde igen. Jeg har intense arbejdsperioder. I de perioder går hvert minut af min fritid til børnene. Jeg synes det er for idiotisk at måtte betale en forfærdelig masse penge hver eneste måned, når det i praksis kun er nogen uger, hver 3.-4. måned, jeg får brugt tilbudet lidt. Det var ikke vanskeligt at tage det økonomiske valg....

Anmeld

11. oktober 2012

henh01

Ja jeg tænker det vel oftes er derfor man melder sig ud. (medmindre det er forårsaget pga skade, hvilket jo så også bunder ud i at man ikke får det brugt og dermed melder sig ud)

Hmmm...

Anmeld

11. oktober 2012

B&J

det er nok mest ja men også nej....

jeg var medlem af et fitnesscenter.. men fik selv en crosstrainer, og går frem og tilbage med min søn og går frem og tilbage på arbejde og står op det meste af tiden på arbejdet.... så men det var spil af min tid og penge når jeg bruger den her hjemme også

Anmeld

11. oktober 2012

Rsa

Har svaret ja, da jeg har måtte melde mig ud.... Ikke fordi jeg mangler motivation eller lyst - elsker at træne og savner det! 

Min grund til udmeldelse var, at jeg fik mit andet barn og havde dog gang i lidt træning under barslen, men efter endt barsel Ig en selvstændig mand mangler jeg simpelthen nok timer og tid i døgnet til, at kunne finde rum til at prioritere træning... 

Jeg har måtte vende og dreje de timer jeg har til rådighed, hvor jeg ikke er sammen med børnene og har valgt at bruge den på at have et socialt liv... Skulle jeg træne, hvilket jeg egentlig godt gad, er problemet for mig, at jeg kun er interesseret i holdtræning - hvilket er muligt for mig et par gange o  ugen da eg har fri kl.13. Men problemet er så bare, at der i de fleste træningscentre desværre først starter hold ved 15 tiden - hold som jeg finder onteressante. Så for lidt tid og dårlige holdtider i henhold til min situation, er min begrundelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.