Fladt baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg synes at min søn, er ved at få fladt baghoved. Jeg har været i babysam og købe den så kaldte "hjertepude" ...

Er der nogen der har erfaringer med om den virkelig hjælper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Moar2011

sommerc skriver:

Jeg synes at min søn, er ved at få fladt baghoved. Jeg har været i babysam og købe den så kaldte "hjertepude" ...

Er der nogen der har erfaringer med om den virkelig hjælper?

hvorfor starter du ikke bare ud med at ligge ham på siderne, evt på maven i dag timerne når han er vågen, evt sove på maven hvis du er ved siden af til at ´holde lidt øje ?

virket godt her..

Anmeld

10. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Storms-Mor skriver:

hvorfor starter du ikke bare ud med at ligge ham på siderne, evt på maven i dag timerne når han er vågen, evt sove på maven hvis du er ved siden af til at ´holde lidt øje ?

virket godt her..

Men hver gang jeg ligger ham på sidden triller han på ryggen igen hehe. Og han vil ikke ligge på maven længere tid af gangen, og han gider ikke sove på maven hehe

Anmeld

10. oktober 2012

Moar2011

sommerc skriver:

Men hver gang jeg ligger ham på sidden triller han på ryggen igen hehe. Og han vil ikke ligge på maven længere tid af gangen, og han gider ikke sove på maven hehe

nåårh okey - det kan jeg godt se så hihi .. så det ikke nemt ..
hvad med at ligger ham på dine ben, (du sætter dine fødder op på bordet og så ligger ham op ad dine lår) så kan han evt se tv imens eller ligende..

Anmeld

10. oktober 2012

Zelinasmor

sommerc skriver:

Hvis han ligger i lift kan du ligge en mappe (dem der er tykke i en ende og tynde i den anden) under madressen.  Så vender du den om hver anden dag så han automatisk ligger på siden til de forskellige sider hver dag. Det foreslog min sundhedsplejerske mig 

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

du kan bare give lidt støtte til ryggen når dit barn ligger på siden... så kan han ikke trille tilbage på ryggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.