Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Damer Nu har manden snart fødselsdag - 26år bliver han, (gamle mand hihi)(dagen efter mig fylder han) .. vi er på familie tur den weekend ! .. sidste år var han ikke hjemme hverken på min eller hans fødsesldag, da han var i Afghanistan .. MEN i år synes jeg da han skal have en "rigtig" fødselsdagsgave, men HVAD ? ..PT har vi købt hus, så mange dage og weekender er han i huset , da vi renovere alt indefor .. og det tager jo meget tid, når vi begge har fuldtidsjob og en søn på 1½ ... så har i nogen ideer der ville falde i go jord hos min mand ? .. hvad ville han blive glad for, i denne lidt hårde, travle og stramme tid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: Hej Damer Nu har manden snart fødselsdag - 26år bliver han, (gamle mand hihi)(dagen efter mig fylder han) .. vi er på familie tur den weekend ! .. sidste år var han ikke hjemme hverken på min eller hans fødsesldag, da han var i Afghanistan .. MEN i år synes jeg da han skal have en "rigtig" fødselsdagsgave, men HVAD ? ..PT har vi købt hus, så mange dage og weekender er han i huset , da vi renovere alt indefor .. og det tager jo meget tid, når vi begge har fuldtidsjob og en søn på 1½ ... så har i nogen ideer der ville falde i go jord hos min mand ? .. hvad ville han blive glad for, i denne lidt hårde, travle og stramme tid.
FrkZier skriver: en mande oplevelse ud af huset evt noget ølbrygnings kursus, paintball - eller sådan nogen mande ting?
en mande oplevelse ud af huset evt noget ølbrygnings kursus, paintball - eller sådan nogen mande ting?
Storms-Mor skriver: har du evt nogen links hvor man kan komme til det henne ?havde måske os tænkt lidt på noget sammen som kærester ? - nu når vi ikk rigtig ser hinanden pga de travle tider her
har du evt nogen links hvor man kan komme til det henne ?havde måske os tænkt lidt på noget sammen som kærester ? - nu når vi ikk rigtig ser hinanden pga de travle tider her
prøv de der oplevelses-boxe, man kan købe i forskellige supermarkeder, med oplevelser. kan ikke huske, hvad de hedder der kan man blandtandet få weekendophold for 2 personer og meget andet godt.. så kunne i måske få passet jeres søn og tage på kæresteweekend
smartboxe, hedder de!! http://www.smartbox.dk/?esvcid=S1349952806_ADOGOE_AGI1293_CRE12727712707_TID55215_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&gclid=CMmr-4vm-LICFYWXcAodFB8AQA
frkanonym skriver: smartboxe, hedder de!! http://www.smartbox.dk/?esvcid=S1349952806_ADOGOE_AGI1293_CRE12727712707_TID55215_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&gclid=CMmr-4vm-LICFYWXcAodFB8AQA
JEG ville:
Få passet barnet og tage en tur ud alene. Kør et sted hen hvor I ka overnatte evt. Eller bare gå en lang tur i skoven med hinanden i hånden og hjem og hyg med film og god mad. Eller tag ud på en god restaurant og en tur i biffen. :-)
Carina1984 skriver: JEG ville: Få passet barnet og tage en tur ud alene. Kør et sted hen hvor I ka overnatte evt. Eller bare gå en lang tur i skoven med hinanden i hånden og hjem og hyg med film og god mad. Eller tag ud på en god restaurant og en tur i biffen. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128