Fødselsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Moar2011

Hej Damer

Nu har manden snart fødselsdag - 26år bliver han, (gamle mand hihi)
(dagen efter mig fylder han) ..

vi er på familie tur den weekend ! ..
sidste år var han ikke hjemme hverken på min eller hans fødsesldag, da han var i Afghanistan ..

MEN i år synes jeg da han skal have en "rigtig" fødselsdagsgave, men HVAD ? ..

PT har vi købt hus, så mange dage og weekender er han i huset , da vi renovere alt indefor .. og det tager jo meget tid, når vi begge har fuldtidsjob og en søn på 1½ ...

så har i nogen ideer der ville falde i go jord hos min mand ? .. hvad ville han blive glad for, i denne lidt hårde, travle og stramme tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

FrkZier

Storms-Mor skriver:

Hej Damer

Nu har manden snart fødselsdag - 26år bliver han, (gamle mand hihi)
(dagen efter mig fylder han) ..

vi er på familie tur den weekend ! ..
sidste år var han ikke hjemme hverken på min eller hans fødsesldag, da han var i Afghanistan ..

MEN i år synes jeg da han skal have en "rigtig" fødselsdagsgave, men HVAD ? ..

PT har vi købt hus, så mange dage og weekender er han i huset , da vi renovere alt indefor .. og det tager jo meget tid, når vi begge har fuldtidsjob og en søn på 1½ ...

så har i nogen ideer der ville falde i go jord hos min mand ? .. hvad ville han blive glad for, i denne lidt hårde, travle og stramme tid.

en mande oplevelse ud af huset
evt noget ølbrygnings kursus, paintball - eller sådan nogen mande ting?

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

FrkZier skriver:

Anmeld

10. oktober 2012

Moar2011

FrkZier skriver:

har du evt nogen links hvor man kan komme til det henne ?
havde måske os tænkt lidt på noget sammen som kærester ? - nu når vi ikk rigtig ser hinanden pga de travle tider her

Anmeld

11. oktober 2012

frkanonym

Storms-Mor skriver:

havde måske os tænkt lidt på noget sammen som kærester ? - nu når vi ikk rigtig ser hinanden pga de travle tider her

prøv de der oplevelses-boxe, man kan købe i forskellige supermarkeder, med oplevelser. kan ikke huske, hvad de hedder
der kan man blandtandet få weekendophold for 2 personer og meget andet godt.. så kunne i måske få passet jeres søn og tage på kæresteweekend  

Anmeld

11. oktober 2012

frkanonym

Storms-Mor skriver:

smartboxe, hedder de!!
  http://www.smartbox.dk/?esvcid=S1349952806_ADOGOE_AGI1293_CRE12727712707_TID55215_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&gclid=CMmr-4vm-LICFYWXcAodFB8AQA

Anmeld

11. oktober 2012

>>Carina<<

JEG ville:

Få passet barnet og tage en tur ud alene. Kør et sted hen hvor I ka overnatte evt. Eller bare gå en lang tur i skoven med hinanden i hånden og hjem og hyg med film og god mad. Eller tag ud på en god restaurant og en tur i biffen.  :-)

Anmeld

11. oktober 2012

Moar2011

Carina1984 skriver:

JEG ville:

Få passet barnet og tage en tur ud alene. Kør et sted hen hvor I ka overnatte evt. Eller bare gå en lang tur i skoven med hinanden i hånden og hjem og hyg med film og god mad. Eller tag ud på en god restaurant og en tur i biffen.  :-)

Jaah pleje par forholdet - det kun jeg dælme godt bruge mmmh hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.