Tog og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

godmorgen!

jeg står og skal med toget senere idag, med min søn i barnevogn. 

Mit spørgsmål er, om man i ALLE regonaltog (staves) bare kan køre baenevognen ind, eller om man skal have den slæbt op af nogle trapper?

Håber at det var til at forstå.. Jeg har ikke kørt tog før med min søn. Håber der er nogen der ved det 

goddag derude!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Rikke S

Det er desværre ikke alle regionstog, hvor man bare kan køre lige ind - i flere af dem (fx mellem Roskilde/Køge og Roskilde/Odense) er der omkring 4 trin op.

Anmeld

10. oktober 2012

Lusi

sommerc skriver:

godmorgen!

Mit spørgsmål er, om man i ALLE regonaltog (staves) bare kan køre baenevognen ind, eller om man skal have den slæbt op af nogle trapper?

Håber at det var til at forstå.. Jeg har ikke kørt tog før med min søn. Håber der er nogen der ved det 

goddag derude!!

Altså vi bor i haslev, og der er regionaltogene med trapper.. Mega belastende!!
Og togkontrollørene må faktisk ik hjælpe. Noget med de risikere rygskader osv. Nogle gør det da alligevel, men ellers skal du håbe på der står en dejlig sjæl, der gider hjælpe

Jeg har prøvet før at køre frem og tilbage, fordi jeg ik kunne ud igen

Anmeld

10. oktober 2012

Zelinasmor

sommerc skriver:

godmorgen!

goddag derude!!

Fra Esbjerg f.eks er der 8 ud af 10 gange de ældre tog og derfor 4-5 høje trin op. Jeg spørger altid fremmede om de vil hjælpe med at bære barnevogn ud og ind af tog 

Anmeld

10. oktober 2012

sommerc

Okay tak for svarene...

jeg gider virkelig ikke stå og bokse med de trapper, så jeg må nok ende med at tage ham i autostolen vi skal nemlig bare ind til min mor i Kbh, så hun kan hente os på en station

Anmeld

10. oktober 2012

Dustmuz

sommerc skriver:

godmorgen!

goddag derude!!

De eneste toge hvor jeg VED der ikke er trin, er arriva og S-tog..

ALLE DSB's regional toge har trin desværre..

men hvis jeg var dig, ville jeg bare tage barnevognen med.. folk plejer at være gode til at give en hånd med at få den op og ned

Anmeld

10. oktober 2012

sommerc

Dustmuz skriver:

De eneste toge hvor jeg VED der ikke er trin, er arriva og S-tog..

ALLE DSB's regional toge har trin desværre..

men hvis jeg var dig, ville jeg bare tage barnevognen med.. folk plejer at være gode til at give en hånd med at få den op og ned

okay. tak  men tror jeg tager autostolen. Så er jeg da på den sikre side hehe!

Vi skal heldigvis kun ind til min mor , så kan vi blive samlet op på en station og så kan jeg tage bilen hjem

Anmeld

10. oktober 2012

Dustmuz

sommerc skriver:

okay. tak  men tror jeg tager autostolen. Så er jeg da på den sikre side hehe!

Vi skal heldigvis kun ind til min mor , så kan vi blive samlet op på en station og så kan jeg tage bilen hjem

Tja er jo dit eget valg i sidste ende

men god tur uanset

Anmeld

10. oktober 2012

Wimmie

Jeg tager toget med klapvogn 4-6 gange om måneden og har aldrig oplevet at der ikke var nogen der ville hjælpe mig, så jeg tror nu ikke du behøver at være nervøs - synes folk er gode til at tilbyde hjælp 

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Jeg har kun oplevet at folk er rigtig søde til at hjælpe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.