Sukker fri kage opskrift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja sådan en mangler jeg også, så er der nogen som vil dele deres lækre sukker frie kager opskrifter, siger jeg på forhånd tak!

Jeg har bananer, gullerøder og skummetmælks pulver. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

UnderCover37

StineW79 skriver:

Ja sådan en mangler jeg også, så er der nogen som vil dele deres lækre sukker frie kager opskrifter, siger jeg på forhånd tak!

Jeg har bananer, gullerøder og skummetmælks pulver. Vh stine

Hej

Nu ved jeg ikke hvilken slags kage du søger men jeg har med stor tilfredshed bagt en banankage fra diabetesforeningens hjemmeside som er rigtigt lækker.

Håber den kan bruges!

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

UnderCover35 skriver:

Hej

Nu ved jeg ikke hvilken slags kage du søger men jeg har med stor tilfredshed bagt en banankage fra diabetesforeningens hjemmeside som er rigtigt lækker.

Håber den kan bruges!

Uhmmm helt perfekt!! Tusind tak for det! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

UnderCover37

StineW79 skriver:

Uhmmm helt perfekt!! Tusind tak for det! Vh stine

så fint du kan bruge den 

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

UnderCover35 skriver:

så fint du kan bruge den 

Så er der blevet bagt. Fuldte næsten helt opskriften, men havde på en eller anden måde fået mandler med hjem i stedet for hasselnøder, men pyt. Valgt at hakke chokoladen og putte i dejen i stedet for over kagen. Det funger rigtig godt! 

Tænker at man sagtens ku bruge blandet nødder næste gang. Er spændt på hva min mødregruppe siger til den i morgen! Kærsten syntes også den er god, og han er ellers ik så vild med kager. Så nu er opskriften skrevet i kagebogen til en anden god gang!! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

UnderCover37

StineW79 skriver:

Så er der blevet bagt. Fuldte næsten helt opskriften, men havde på en eller anden måde fået mandler med hjem i stedet for hasselnøder, men pyt. Valgt at hakke chokoladen og putte i dejen i stedet for over kagen. Det funger rigtig godt! 

Tænker at man sagtens ku bruge blandet nødder næste gang. Er spændt på hva min mødregruppe siger til den i morgen! Kærsten syntes også den er god, og han er ellers ik så vild med kager. Så nu er opskriften skrevet i kagebogen til en anden god gang!! Vh stine

Hvor fedt den er blevet god 

Jeg droppede nødder helt i min version da jeg ikke ee så pjattet med dem og det kan man også sagtens 

Håber den falder i lige så god jord i morgen!

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

UnderCover35 skriver:

Hvor fedt den er blevet god 

Jeg droppede nødder helt i min version da jeg ikke ee så pjattet med dem og det kan man også sagtens 

Håber den falder i lige så god jord i morgen!

Jeg elsker nødder, så blev helt glad da jeg så det var en banan/ nødde kage, med bonus chokolade!! 

Jeg er kommet i mødregruppe med en som har sukkersyge og som elsker kage, og indtil vidre har jeg bare bagt alm kage, men nu tænkte jeg, jeg ville prøve sukkerfri. Er sikker på den falder i god jord! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

UnderCover37

StineW79 skriver:

Jeg elsker nødder, så blev helt glad da jeg så det var en banan/ nødde kage, med bonus chokolade!! 

Jeg er kommet i mødregruppe med en som har sukkersyge og som elsker kage, og indtil vidre har jeg bare bagt alm kage, men nu tænkte jeg, jeg ville prøve sukkerfri. Er sikker på den falder i god jord! Vh stine

Hvor er det sødt af dig at give det et forsøg nu hun har sukkersyge

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

UnderCover35 skriver:

Hvor er det sødt af dig at give det et forsøg nu hun har sukkersyge

Vores mødregruppe blev desvære aflyst i dag, da hende vi sku være hos havde sygt barn. Men så var vi 3 der tog i babybio i Herning i stedet for. Så jeg skar 3 store stykker kage, på 3 små tallerkner med film om, hjemmelavet chokolade mous i 3 bøtter, skeer og det hele også ellers afsted. Så da ungerne var ammet af, sad vi og guffede banankage og choko mous. Det var helt vildt skørt og hyggeligt, og hun syntes kagen var mega lækker. 

Så godt!! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

UnderCover37

StineW79 skriver:

Vores mødregruppe blev desvære aflyst i dag, da hende vi sku være hos havde sygt barn. Men så var vi 3 der tog i babybio i Herning i stedet for. Så jeg skar 3 store stykker kage, på 3 små tallerkner med film om, hjemmelavet chokolade mous i 3 bøtter, skeer og det hele også ellers afsted. Så da ungerne var ammet af, sad vi og guffede banankage og choko mous. Det var helt vildt skørt og hyggeligt, og hun syntes kagen var mega lækker. 

Så godt!! Vh stine

Herligt hele arbejdet ikke var spildt når nu den ene ikke kunne, og så fedt at kagen faldt i god jord

Tusind tak for updaten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.