Celleskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer. Jeg ville høre om der er nogle af jer der har haft celleforandring ved opstart til fersilitest behandling?? I så fald hva skete der så med vidre forløb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Hej de damer. Jeg ville høre om der er nogle af jer der har haft celleforandring ved opstart til fersilitest behandling?? I så fald hva skete der så med vidre forløb?

Jeg har ikke prøvet det, men havde celleforandringer før og skulle bare til tjek et halvt og helt år senere .. Men mon ikke det lidt anderledes med behandling ... Ønsker dig god vind med dit forløb

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen????

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er der virelig ingen der kan hjælpe???

Anmeld

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Er der virelig ingen der kan hjælpe???

Jeg har aldrig haft celleforandringer, så kan ikke hjælpe dig.

Det er jo ikke sikkert der er andre herinde der har haft celleforandringer i forbindelse med behandling, og så kan de/vi jo ikke hjælpe dig.

Men hvis du nu er tilknyttet en klinik og skal igang med behandling, vil jeg da råde dig til at kontakte klinikken og spørge til råds der De vil helt sikkert kunne hjælpe dig.

Anmeld

11. oktober 2012

Putomanen

Jeg havde svære celleforandringer og fik foretaget en keglesnit. Derefter fik vi at vide af lægen, at vi skulle holde 3 måneders pause fra babylavning.

Jeg har efterfølgende fået til kontrol, efter 3 måneder, 6 måneder, 1 år og nu hvert 3 år. Vi har ikke fået yderligere restriktioner, udover de 3 måneder efter keglesnittet. Jeg havde dog ingen celleforandringer ved de efterfølgende celleskrab.

Jeg ville nok ringe til klinikken og høre dem ad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.