Offentlig vs. privat (kontorelev) Hvad er forskellen/bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger sig selv.. kan man kun bruge en kontoruddannelse inden for offentlig administration til et arbejde i fremtiden i det offentlige eller er den "ligeså god" som en fra det private? Og kan bruges alle steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Elling <3<3

Hejsa..

Jeg er uddannet inden for det offentlige, og arbejder også inden for det offentlige nu. 

Men kender et par stykker som også er uddannet inden for det offentlige, som nu har arbejde i det private. 

Jeg synes jeg har fået en rigtig god uddannelse, hvor jeg er kommet rundt omkring mange ting.. og er sikker på at den er mindst lige så god, som hvis den var taget i en privat virksomhed

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

SecretMe skriver:

Hejsa..

Jeg er uddannet inden for det offentlige, og arbejder også inden for det offentlige nu. 

Men kender et par stykker som også er uddannet inden for det offentlige, som nu har arbejde i det private. 

Jeg synes jeg har fået en rigtig god uddannelse, hvor jeg er kommet rundt omkring mange ting.. og er sikker på at den er mindst lige så god, som hvis den var taget i en privat virksomhed

Ok ej tusind tak!!!
Synes bare tit jeg har hørt folk sige det er bedre i privat.. så undrede mig bare over hvorfor.. Men super dejlig høre det du skriver.. Tak!

Anmeld

9. oktober 2012

Elling <3<3

Anonym skriver:

Ok ej tusind tak!!!
Synes bare tit jeg har hørt folk sige det er bedre i privat.. så undrede mig bare over hvorfor.. Men super dejlig høre det du skriver.. Tak!

Det var så lidt

Er sikker på at der er fordele og ulemper ved begge dele. 

og kan jo selvfølgelig kun snakke ud fra egne erfaringer. 

Men jeg synes jeg har fået en rigtig bred uddannelse, da jeg har været omkring mange områder og afdelinger i det offentlige. og det ser jeg som en kæmpe fordel

Anmeld

9. oktober 2012

Loa

Jeg har en uddannelse fra det private og er sikker på begge dele er lige gode, det der har relevans, er firmaet du kommer i. Er det et firma som går op i deres elever og gør alt hvad de kan for at give dig en god og alsidig uddannelse så tror jeg det er hip som hap om det er offentlig eller privat....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.