Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Herhjemme er vi så småt ved at finde mulige navne til vores kommende barn Jeg er kun i uge 23, så der er god tid til, men jeg har alligevel brug for at have et par navne parat
Nå, men vi venter en dreng og vi har en Liva og en Hjalte i forvejen. Jeg er lun på navnet Linus Min mand derimod er ikke helt overbevist... han har indtil nu ikke haft andre forslag, men har nu bragt Julius på banen Jeg synes også det er et fint navn, men hepper stadig på Linus
Nå, men kom gerne med imput/jeres mening - evt andre navneforeslag der passer til Liva og Hjalte
/ Taco78
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jonathan!
Sådan en har jeg. Synes især Hjalte og Jonathan passer super fint sammen!
Jonathan! Sådan en har jeg. Synes især Hjalte og Jonathan passer super fint sammen!
Det synes jeg bestemt også Men en af mine bedste veninders søn hedder Jonatan, så det er for tæt på
Tak for dit svar!!
Ikke andre der har input/en mening/et foreslag til andre navne?? Øv..
Men god aften til jer derude alligevel
henh01 skriver: LaugeLiam
LaugeLiam
Tak for dit svar
Liam så tænker jeg på ham LOC (jeg er ikke til hans musik ) Lauge synes jeg også er et flot navn! Det kommer med i overvejelserne
Taco78 skriver: Det synes jeg bestemt også Men en af mine bedste veninders søn hedder Jonatan, så det er for tæt på Tak for dit svar!!
Åh ja det kan jeg godt se så
Hvad med:
Magnus
Emil
Carl Emil
Gustav
Jeg har selv 3 drenge og har altid syntes drengenavne er de sværeste at finde på.
Jeg har en Mikkel, en Emil og en Jonathan
Åh ja Lauge. Det er super sødt!
Taco78 skriver: Tak for dit svar Liam så tænker jeg på ham LOC (jeg er ikke til hans musik ) Lauge synes jeg også er et flot navn! Det kommer med i overvejelserne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128