Bare et par spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

FrkDitte

Hejsa,

Min kæreste og jeg har nu prøvet i snart 2 år. Har været gravide 2 gange, 1. gang MA 8+? med medicinsk abort for ca. 1 år siden , 2. gang et vindæg med kirurgisk abort 10+0 i april i år.

Jeg er 33 og kæresten er 37.

Jeg ved godt man siger at det først er 3. gang man mister at man vil blive udredt. Men kan man godt bede om at blive henvist så man kan få hjælp nu? 

Og hvis man kan, hvordan foregår det så?

Håber i kan hjælpe 

Knus D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

pussekat

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Min kæreste og jeg har nu prøvet i snart 2 år. Har været gravide 2 gange, 1. gang MA 8+? med medicinsk abort for ca. 1 år siden , 2. gang et vindæg med kirurgisk abort 10+0 i april i år.

Jeg er 33 og kæresten er 37.

Jeg ved godt man siger at det først er 3. gang man mister at man vil blive udredt. Men kan man godt bede om at blive henvist så man kan få hjælp nu? 

Og hvis man kan, hvordan foregår det så?

Håber i kan hjælpe 

Knus D.

hejsa

du kan ikke bliv  udredt før efter 3 gang og du kan hele ikke selv om du så her være samme med en ander før din mand det er samme med ham du skal have det  her selv prøve det her være gravid 3 gang med min xemand og 2 gang med min nye mand og det er dem med min mand som tæller  ja tak men her kun 3 førsøg ca i det off vis de så skal bruge på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.