Hvor kan jeg købe majsmel henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.108 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Lauras mor

Min datter skal snart smage grød, og så vil jeg jo gerne selv prøve at lave det. Har så en opskrift på majsgrød, hvor jeg skal bruge majsmel. MEN jeg kan ikke finde det de steder, jeg plejer at handle: Bilka, Super Spar og Rema 1000. I Bilka har de noget der hedder "fuldkorns majsmel", men vil jo bare gerne have almindeligt til at starte med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

LouiseRH

Rema har i sådan en grøn pose

Anmeld

9. oktober 2012

Nettemor

Man kan købe det mange steder men det er ikke ret godt til grød. Det bliver nemt tyndt og grynet og smager ringe. Hos helsekostbutikker kan man købe noget majsmel der er beregnet til grød. Det er super godt og ikke forfærdeligt dyr. Så det vil jeg klart anbefale dig i stedet

Anmeld

9. oktober 2012

Vivian67

Änglamark har majsmel som kan købes i f.eks. SuperBrugsen og Kvickly - jeg vedhæfter lige et billed, så er det lidt nemmere at lede efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2012

Lauras mor

LouiseRH skriver:

Rema har i sådan en grøn pose

Så har jeg nok ikke kigget ordentlig efter

Anmeld

9. oktober 2012

Lauras mor

Nettemor skriver:

Man kan købe det mange steder men det er ikke ret godt til grød. Det bliver nemt tyndt og grynet og smager ringe. Hos helsekostbutikker kan man købe noget majsmel der er beregnet til grød. Det er super godt og ikke forfærdeligt dyr. Så det vil jeg klart anbefale dig i stedet

Okay, tak. Det prøver jeg så

Er der andet, du kan anbefale, når jeg skal starte med grød?

Anmeld

9. oktober 2012

Lauras mor

Vivian67 skriver:

Änglamark har majsmel som kan købes i f.eks. SuperBrugsen og Kvickly - jeg vedhæfter lige et billed, så er det lidt nemmere at lede efter

Super, tak

Anmeld

9. oktober 2012

LMX

LouiseBP skriver:

Okay, tak. Det prøver jeg så

Er der andet, du kan anbefale, når jeg skal starte med grød?

Hirsegrød er godt at starte med

Anmeld

9. oktober 2012

Lauras mor

LMX skriver:

Hirsegrød er godt at starte med

Har du evt en opskrift på det?

Anmeld

9. oktober 2012

LMX

LouiseBP skriver:

Har du evt en opskrift på det?

Hvis nu du går hen til hylden med gryn osv så plejer det at stå på pakken hvordan du tilbereder det

Alternativt kunne du jo bare købe beauvais børnepakker.. Der skal du bare tilsætte varmt vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.