Jeg flyttede 2 timers kørsel væk fra min familie, da jeg var 18. Jeg havde i starten ikke kørekort. Min mor er ikke glad for at køre langt og min far (som ikke lever mere) havde heller ikke kørekort. Jeg synes det var hårdt, men jeg blev efterhånden vant til ikke at se dem så tit.
Da jeg så fik en kæreste og vi senere fik et barn sammen, var det rigtig hårdt ikke at have familien tæt på! Jeg manglede min mor. Vi kunne jo ikke så tit køre den lange tur med et lille barn, som oven i købet hadede at køre i bil
Der var aldrig en hjælpende hånd i nærheden, når man var ved at gå til af søvnmangel, skrigende barn og rodet hus + en kæreste, der arbejder meget..
For snart 2 år siden flyttede min mor og lillebror til Nykøbing, kun 1,5 km afstand fra os. Jeg er SÅ glad for at have min lille familie i nærheden og håber ikke at skulle undvære det igen. Jeg nyder, at jeg bare lige kan køre forbi en hverdag, hvis jeg har lyst. Hvis min kæreste arbejder længe eller arbejder ude, kan jeg spise sammen med min mor og bror. Hvis min kæreste og jeg skal noget, passer min mor gerne Celina osv...
Jeg har i hvert fald erfaret, at familie (og venner) er rare at have i nærheden
Anmeld