Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Nu skal i hører. 

Jeg forventede min mens kom sidste mandag. Altså den 1. oktober. Men den er ikke kommet. Jeg stoppede på p-piller d. 28. august 2012, så forventer lidt at det nok er derfor den ikke er kommet i endnu. Nu er det bare sådan at da jeg startede på p-piller som er 4 år siden nu, sagde min læge at jeg hvert halve år skulle holde en p-pille pause på en måned, så det har jeg gjort hvert halve år i de 4 år jeg har været på p-piller, og hver gang er min menstruation kommet regelmæssigt, når den skulle, så derfor er jeg lidt forvirret over den ikke er kommet endnu, når nu den der kommet de andre gange. 

Jeg går ikke og tænker over projekt baby til daglig. Jeg har en masse ting at lave og har faktisk ikke rigtig tid til at tænke på det. 

Jeg har testet siden d. 28. september og så med en dags mellemrum, men alle testene er negative. 

så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være, er der nogle bud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

mpr

Siger du at du kun har holdt pause en gang hvert halve år? For i så fald kan der godt gå noget tid inden der sker noget Har selv gjort det og der kan gå lang tid før din krop så finder ud af at den skal have mens. igen fordi den er van til at holde det tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.