At mærke når ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Lotte90

Hej piger.

Jeg havde æglæsning i fredags og har idag mærket nogle små niv og jag i underlivet, lidt ligesom milde mens smerter.

Er der andre som har prøvet dette, og kan det evt. være ægget der sætter jeg fast?
- Eller er det bare mens som allerede lader sig mærke? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

**Ønskebabyen

Lotte90 skriver:

Hej piger.

Jeg havde æglæsning i fredags og har idag mærket nogle små niv og jag i underlivet, lidt ligesom milde mens smerter.

Er der andre som har prøvet dette, og kan det evt. være ægget der sætter jeg fast?
- Eller er det bare mens som allerede lader sig mærke? :/

Er du i behandling???

Anmeld

9. oktober 2012

Lotte90

**Ønskebabyen skriver:

Er du i behandling???

Ja jeg har været i behandling med Menopur og Ovitrelle

Anmeld

9. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Umiddelbart kan det være hvad som helst. 

Har hørt (vandre)historier om, at nogle kan mærke det... Men jeg tvivler nu, - tror mere, det handler om, at en del kvinder ønsker sig barn så meget, at de mærker (og tolker) på hvert et lille nervesignal, - og en gang imellem, så kommer det jo så til at passe med en befrugtning..

Der sker så meget under en cyklus, så man kan til alle tider opleve murren, niv og jag. Det betyder hverken det ene eller det andet.

Men jeg vil i den grad krydse fingre for jer!!

Anmeld

9. oktober 2012

Lotte90

Frk. Himmelblå skriver:

Umiddelbart kan det være hvad som helst. 

Har hørt (vandre)historier om, at nogle kan mærke det... Men jeg tvivler nu, - tror mere, det handler om, at en del kvinder ønsker sig barn så meget, at de mærker (og tolker) på hvert et lille nervesignal, - og en gang imellem, så kommer det jo så til at passe med en befrugtning..

Der sker så meget under en cyklus, så man kan til alle tider opleve murren, niv og jag. Det betyder hverken det ene eller det andet.

Men jeg vil i den grad krydse fingre for jer!!

Ja jeg tror også inderst inde at jeg tolker lidt for meget på hvad der sker med min krop for tiden - har det bare som om min mens er lige så stille på vej, men det ville også bare være tidligt så.. 

Men tak håber der snart sker noget

Anmeld

9. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Lotte90 skriver:

Ja jeg tror også inderst inde at jeg tolker lidt for meget på hvad der sker med min krop for tiden - har det bare som om min mens er lige så stille på vej, men det ville også bare være tidligt så.. 

Men tak håber der snart sker noget

Tro mig, jeg ved udmærket, hvordan du har det...

Man føler sig rent ud sagt kugleskør! 

Under mine to graviditeter, har jeg dog ikke mærket en dyt før måske (set i retrospekt) omkring 5. uge... Og har først testet senere, da det end ikke er faldet mig ind!

Nu hvor jeg så egentlig godt kunne tænke mig en 3'er, kan jeg mærke alverdens graviditetstegn hver anden dag.. Tsk tsk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.