Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Mathilde

Smukkert skriver:

Update:
Så har jeg lige været til kønsscanning .
Barnet var sund og rask og havde den størrelse det skulle have.
Der var ingen tvivl om kønnet, det er en dejlig dreng .
Det var super dejligt at se han havde det godt .
Jeg synes Mikkel ligger godt på tungen, så tror sørme det er en lille Mikkel jeg gemmer inde i maven. Faren kan også lide navnet, men det kan jo ændre sig flere gange .

Jeg har også været til møde i vuggestuen idag - og det gik super godt. Pædagogen kunne super godt lide mig, vi snakkede godt sammen i 2 timer, tror jeg. Så jeg regner med at starte der næste uge og så skal jeg være der frem til barsel.
Det er så dejligt at se alle de små nysgerrige og livsglade børn . Jeg glæder mig utrolig meget til jeg skal starte der og suge en masse viden til mig.

Stort tillykke med den lille dreng hvor er det dejligt at alt er som det skal være!
Spændende om det bliver en Mikkel... Da vi havde været til MD scanning nævnte jeg navnet Celina og det står stadig øverst på min kærestes ønsker om navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Smukkert

Mathilde skriver:

Stort tillykke med den lille dreng hvor er det dejligt at alt er som det skal være!
Spændende om det bliver en Mikkel... Da vi havde været til MD scanning nævnte jeg navnet Celina og det står stadig øverst på min kærestes ønsker om navn

Hehe, ja.. Det kan jo sagtens nå at ændre sig, men synes bare det navn klinger perfekt lige nu .
Mikkel Boie Hansen

Celina er så sødt. Det hedder min lillesøster .

__
Tak alle sammen <3

Lige et par billeder:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Ihh hvor dejligt stort tillykke med den lille Mikkel og ja Mikkel er bare et godt navn det synes jeg os.

Uhh nogen gode billeder man savner det jo helt igen 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.