Hun er begyndt at gylpe en del...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

MorDk

Åhhh jeg havde glemt hvor frygtelig "irriterende" sådan en omgang gylp kan være... *SUK* Jeg sidder her i sofaen... og ligner bare noget der er LØGN! Håret er fedtet og smurt ind i surt gylp. Min trøje ligner jeg ved ikke hvad og ja... jeg føler mig ærlig talt ikke skide lækker lige nu

Igår havde lillepigen en længere SKRIGETUR på 4 timer pga. mavekneb og efterfølgende sked og gylpede hun ... og idag er det slemt igen med gylpen. Åhh... tænker jeg...

Andre der har en babyd er gylper extremt meget?? Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Nea85

Min datter gylpede også rigtig meget, da hun var lille. Ja, faktisk varede det helt til hun var 8 måneder
Jeg var ret bekymret over det, for jeg tænkte, at hun ikke fik nok, nu når de hele røg op igen, men både lægen og SP sagde, at sådan er nogle børn bare, og hun tog fint på som hun skulle.
Jeg kan desværre ikke give andre råd end at få hende bøvset rigtig godt af, så al luften kommer ud

Anmeld

9. oktober 2012

MorDk

Nea85 skriver:

Min datter gylpede også rigtig meget, da hun var lille. Ja, faktisk varede det helt til hun var 8 måneder
Jeg var ret bekymret over det, for jeg tænkte, at hun ikke fik nok, nu når de hele røg op igen, men både lægen og SP sagde, at sådan er nogle børn bare, og hun tog fint på som hun skulle.
Jeg kan desværre ikke give andre råd end at få hende bøvset rigtig godt af, så al luften kommer ud

Ja der er ikke andet for... Min søn var også MESTERENS GYLPER...  

Anmeld

9. oktober 2012

LouiseRH

Isabella gylper også en hel del og har gjort det fra hun var 1 mdr ... Hun er 6 mdr nu og det fortsætter bare - går ud fra det stopper i takt med hun får mere grød.

Men altså sørg for at den lille har bøvset godt af og lad være med at være for aktiv efter hun har fået mad - det er nok lige det eneste, jeg kan komme på.

Jeg har lidt lært at leve med at skulle skifte tøj 2 gange om dagen på både mig og Isabella.

Ps. Så længe hun tager på er der jo ingen grund til bekymring

Anmeld

9. oktober 2012

Tulle28

Min datter gylper også en del... Meget mere end mn første datter gjorde. Jeg synes det hjælper at bøvse af flere gange under et måltid og så er vi begyndt på de der Bio Gaia dråber. Hun leverer nogle heftige bleer, men har stadig lidt mavekneb. Så vi cykler og masserer maven.

Jeg overvejer zoneterapi, det brugte vi også til min store datter. Og så skulle kranio sakral terapi have en god effekt på... Hvad som helst lyder det til? De fanger også skævheder i kroppen, så det kunne jeg også godt være fristet til at give et forsøg, hvis zoneterapi ikke har effekt. Begge dele er jo blidt og uden farer for skader.

Anmeld

9. oktober 2012

Mussen2

Jeg har også haft to gylperter eneste dr hjalp mig en smule, var at få bøvset ordentlig af. Her hjalp det at prøve andre bøvsestillinger af, altså ud over den mest brugte med op på skulderen
SP viste mig en metode, hvor man sidder ned og så sætter barnet yderst på sine knæ ( altså lidt som rideranke) og så sørger for at barnet sidðr lidt krumt og så "ryster" man det ved at hoppe lidt med knæene . Mon det giver mening

Anmeld

9. oktober 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Jeg har også haft to gylperter eneste dr hjalp mig en smule, var at få bøvset ordentlig af. Her hjalp det at prøve andre bøvsestillinger af, altså ud over den mest brugte med op på skulderen
SP viste mig en metode, hvor man sidder ned og så sætter barnet yderst på sine knæ ( altså lidt som rideranke) og så sørger for at barnet sidðr lidt krumt og så "ryster" man det ved at hoppe lidt med knæene . Mon det giver mening

Ja det giver fint mening *S* Den metode bruger jeg også + den hvor jeg holder hende både på brystkassen og ryggen... (imens hun sidder på knæet) .... Giver det mening? Hihi...

Anmeld

9. oktober 2012

baby012

Havde samme problem med min datter, her hjalp det at bøvse af flere gange imellem måltidet, det fortsatte til hun var seks måneder og amningen stoppede, men ja, det er en hård sej kamp .. Og de seks måneder føltes som seks år  

Anmeld

9. oktober 2012

nielsen80

Min pige gylper også frygtelig meget - nogle gange kan der komme noget op, selvom det er 1-2 timer siden hun har spist(ville gerne have brugt den pensioneret bræk smiley der).

Har ingen råd, så følger lige med i din tråd for at se om der er nogle, der kommer med nogle guldkorn.

Anmeld

9. oktober 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Min pige gylper også frygtelig meget - nogle gange kan der komme noget op, selvom det er 1-2 timer siden hun har spist(ville gerne have brugt den pensioneret bræk smiley der).

Har ingen råd, så følger lige med i din tråd for at se om der er nogle, der kommer med nogle guldkorn.

Ja det er nemlig det der undre mig... selv 2-3 timer efter hun har spist kan der komme en skylle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.