Eksperthjælp: ung mor , ulykkelig og har svært ved at trøste baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Lisbeth Jess

"ung mor , ulykkelig og har svært ved at trøste baby"

Kære Lisbeth

Jeg er en ung mor på 18 år med muskelsvind.
Min kæreste og jeg valgte at få børn i en tidlig alder da vi ikke ved hvordan min krop ser ud og nogle år og om jeg så ville kunne klare en graviditet.
Men nu har jeg født en smuk dreng Charlie. Han er to måneder og jeg har et stort problem med at trøste ham.
Jeg prøver at gøre Alt det jeg kan for at få ham til at "kende" og elske mig, men det virker bare ikke. Han vil kun trøstes af far. Hvad kan jeg gøre? Jeg er helt ude af mig selv og stor tuder. Hjælp.

Hilsen Isabella

Lisbeths svar

Kære Isabella!
Tillykke med din lille søn, Charlie,. Deter en gave at blive mor, og alligvel oplever du deter svært .

Du har muskelsvind, jeg ved ikke hvor syg du er, alligvel er en svær sygdom en belastning oveni en gravididitet og fødsel.. Forventningerne er store, og du er sikkert nervøs for om du gør det godt nok, og når du ikke kan trøste ham, bliver du meget ulykkelig.

jeg er lidt bekymret for om du har en fødselsreaktion, ovenpå en måske hård fødsel.. Du skal have noget hjælp.

Jeg beder dig om at få fat på din sundhedsplejerske og sig hjælp mig. For du har brug for hjælp. og støtte. Mon du er alene om dagen, eller er kæresten hjemme.?
Får charlie mad nok?, når han græder kan det være han stadig er sulten.
Giv ham noget mer mad og se om det hjælper. Hav ham tæt ind til din krop, snak med ham, også selvom du græder, vug ham og sig du elsker ham, og du vil ham det bedste, se ham i øjnene, nus ham på kinden, hold ham i hånden.Han skal mærke dig også selvom du er nervøs og ulykkelig.Du er hans mor og han har brug for at mærke dig. Giv ikke op.selvom det nemmeste er at give ham til far.
Håber det bedste for dig. Skriv igen, så hjælper jeg dig.
rigtig meget held og lykke med deet hele.
Varme knus
Lisbeth Jess

kan du ikke sige noget så siger du små beroligende lyde, elelr syng lidt for ham.nsk

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.