Nogen der ved noget om computere? (Internet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Den lykkelige

Det startede faktisk med at øverst oppe på siden (her på baby.dk) at der stod min internet browser var gammel.. Opdaterede så til det der google chrome.. (havde internet explore før)
MEN nu da vi skal se video på youtube min datter og jeg, så hakker den i det, går i stå osv.. har den aldrig gjort før!!
Nogen der ved om omkring det??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Den lykkelige skriver:

Det startede faktisk med at øverst oppe på siden (her på baby.dk) at der stod min internet browser var gammel.. Opdaterede så til det der google chrome.. (havde internet explore før)
MEN nu da vi skal se video på youtube min datter og jeg, så hakker den i det, går i stå osv.. har den aldrig gjort før!!

Hvis din browser er gammel, har du så tjekket om dine andre indstallationer er for gamle - de skal jo følges ad 

Anmeld

9. oktober 2012

Den lykkelige

Loui Norman skriver:

Hvis din browser er gammel, har du så tjekket om dine andre indstallationer er for gamle - de skal jo følges ad 

Øh nej.. hvordan gør jeg det.. er idiot til sådan noget her.. 

Anmeld

9. oktober 2012

betski

Den lykkelige skriver:

Det behøver nødvendigvis ikke at have noget med din browser at gøre. Jeg er nu selv gået væk fra at bruge crome. Jeg bruger IE og Firefox. Du kan teste din internet forbindelser, hvilket jeg tror er problemet med visning af youtube klip. Du streamer jo fra internettet. Det var noget andet, hvis du slet ikke kunne afspille klip fra youtube.

Anmeld

9. oktober 2012

Den lykkelige

betski skriver:

Det behøver nødvendigvis ikke at have noget med din browser at gøre. Jeg er nu selv gået væk fra at bruge crome. Jeg bruger IE og Firefox. Du kan teste din internet forbindelser, hvilket jeg tror er problemet med visning af youtube klip. Du streamer jo fra internettet. Det var noget andet, hvis du slet ikke kunne afspille klip fra youtube.

Den starter lige et par sekunder.. så står den og tænker også kan der gå lang tid før den starter igen eller den kan komme sådan hakkende engang imellem.. men står hele tiden og "tænker"/arbejder.. Også når jeg prøver se noget på viaplay.. men hvad tror du jeg skal prøve i stedet?

Anmeld

9. oktober 2012

betski

Den lykkelige skriver:

Den starter lige et par sekunder.. så står den og tænker også kan der gå lang tid før den starter igen eller den kan komme sådan hakkende engang imellem.. men står hele tiden og "tænker"/arbejder.. Også når jeg prøver se noget på viaplay.. men hvad tror du jeg skal prøve i stedet?

Hvilket styresystem bruger du?

Anmeld

9. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Den lykkelige skriver:

Øh nej.. hvordan gør jeg det.. er idiot til sådan noget her.. 

Øh ja  der plejer at være et ikon nederst i højre hjørne der siger at der er opdateringer, der er faktisk ofte opdateringer til computeren som du skal holde øje med 

Har du genstartet din computer efter du har ændret din browser?

Prøver lige at finde en bug til dig  Hvis du kan finde ud af det 

Du skal først checke: http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=56115

Ellers tænker jeg at dette fixer det men først, fjern adobe flash player korrekt: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html

Derefter: Installer flash player igen.

Er det for indviklet? 

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

jepp...du mangler helt sikkert nogle opdateringer, dels til din chrome, som du kan hente på microsofts hjemmeside under opdateringer (updates), og så skal du også tjekke updates på din flash og java.

Efter alt det genstarter du, går derefter ind under indstillinger og sletter dine midlertidige internetfiler og cookies...genstarter og så skulle den gerne køre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Den lykkelige

betski skriver:

Hvilket styresystem bruger du?

Øhhh pas... kan ikke huske det fra da jeg købte den  
Men slettede bare chrome igen inde i kontrol panel og bruger så bare stadig det gamle internet explorer  Selvom baby.dk skriver til mig at jeg køre i en 30 år gammel bil  Men det virker og er rigelig hurtig til mig.. så det vel ok..

Anmeld

9. oktober 2012

Den lykkelige

Loui Norman skriver:

Øh ja  der plejer at være et ikon nederst i højre hjørne der siger at der er opdateringer, der er faktisk ofte opdateringer til computeren som du skal holde øje med 

Har du genstartet din computer efter du har ændret din browser?

Prøver lige at finde en bug til dig  Hvis du kan finde ud af det 

Du skal først checke: http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=56115

Ellers tænker jeg at dette fixer det men først, fjern adobe flash player korrekt: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html

Derefter: Installer flash player igen.

Er det for indviklet? 

Ja jeg havde genstartet.. men nu har jeg slettet chrome igen inde i kontrol panel og og bruger så bare internet explorer som før.. bare underlig at baby.dk skriver til mig at det er det samme som hvis jeg køre rundt i en 30 år gammel bil  jeg synes det fungere helt upåklagelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.