Barselsdagpenge i forhold til alm. dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

LHS

Godmorgen Allesammen.

Har lige et spørgsmål om Barselsdagpenge i forhold til dagpenge, håbet at i kan hjælpe.

Jeg sidder og skal lave budget for næste år og kan ikke rigtig finde et beløb for hvad jeg får udbetalt når jeg skal på barsel til dec? Er der nogen der ved hvad jeg får udbetalt på barsel når jeg normalvis er på dagpenge? Har nemlig både hørt at det er det samme beløb og at det er 80% af det jeg tjener. Og er det kun 80% af dagpenge, skal der vist planlægges en del ekstra

Rigtig god tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

K&S

LHS skriver:

Godmorgen Allesammen.

Har lige et spørgsmål om Barselsdagpenge i forhold til dagpenge, håbet at i kan hjælpe.

Jeg sidder og skal lave budget for næste år og kan ikke rigtig finde et beløb for hvad jeg får udbetalt når jeg skal på barsel til dec? Er der nogen der ved hvad jeg får udbetalt på barsel når jeg normalvis er på dagpenge? Har nemlig både hørt at det er det samme beløb og at det er 80% af det jeg tjener. Og er det kun 80% af dagpenge, skal der vist planlægges en del ekstra

Rigtig god tirsdag

Jeg fik det samme i både alm. dagpenge og barselsdagpenge 

Anmeld

9. oktober 2012

2babygirls

LHS skriver:

Godmorgen Allesammen.

Rigtig god tirsdag

Får samme sats om jeg er på dagpenge eller barselsdagpenge.

Anmeld

9. oktober 2012

CaWi

LHS skriver:

Godmorgen Allesammen.

Rigtig god tirsdag

Dagpengene bliver regnet ud fra den løn du fik førhen.
Barselsdagpengene er det samme beløb som dagpengene.

Anmeld

9. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

skulle mene at eneste forskel barsel dp og aml. dp er at perioden ikke tæller med  i din ledigheds periode.

Anmeld

9. oktober 2012

LHS

Tanja Hedelund Jensen skriver:

skulle mene at eneste forskel barsel dp og aml. dp er at perioden ikke tæller med  i din ledigheds periode.

Tak for svar

Anmeld

9. oktober 2012

LHS

CAWI skriver:

Dagpengene bliver regnet ud fra den løn du fik førhen.
Barselsdagpengene er det samme beløb som dagpengene.

Tak for svar

Anmeld

9. oktober 2012

LHS

Baby2påvej skriver:

Får samme sats om jeg er på dagpenge eller barselsdagpenge.

Tak for svar

Anmeld

9. oktober 2012

LHS

K&S skriver:

Jeg fik det samme i både alm. dagpenge og barselsdagpenge 

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.