hjælp printer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Dustmuz

Mussen2 skriver:

Air print er direkte print fra smartphones. Hvis man har bærbar synes jeg trådløs er bedst

Det kan mange af de trådløse printere også idag (uden airprint) det kræver bare en lille print app på din telefon hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

NielsNB

betina23 skriver:

Hey Vi har kik på en printer fra Føtex til 399 men ved ik om den er go
Kender i en go printer eller den der er i bladet?
Mvh Betina

Canon Pixma MG5150 set til 399,- i Føtex (søndagstilbud fra i søndags, men måske de har flere til samme pris i din butik).

Fin pris 

Du gør ikke et dårligt køb ved at købe denne printer, den har en masse funktioner foruden print/scan/kopi som eks. udskrivning på begge sider af papiret og 5 separate blækpatroner. Pris på blæk set på nettet til 52,- stykket men der skulle gerne være nogle (små) startpatroner med.

Billig, masse gode funktioner, separate blækpatroner !!

Læg dog 99,- oven i til usb-kabel, hvis ikke du kender nogen der har et ekstra (koster fra 29,- på nettet). Har du behov for trådløs printer findes eks. MG4150 fra ca. 600,- (med næsten samme funktioner).

Med venlig hilsen,
- Niels 

Anmeld

9. oktober 2012

betina23

NielsNB skriver:

Canon Pixma MG5150 set til 399,- i Føtex (søndagstilbud fra i søndags, men måske de har flere til samme pris i din butik).

Fin pris 

Du gør ikke et dårligt køb ved at købe denne printer, den har en masse funktioner foruden print/scan/kopi som eks. udskrivning på begge sider af papiret og 5 separate blækpatroner. Pris på blæk set på nettet til 52,- stykket men der skulle gerne være nogle (små) startpatroner med.

Billig, masse gode funktioner, separate blækpatroner !!

Læg dog 99,- oven i til usb-kabel, hvis ikke du kender nogen der har et ekstra (koster fra 29,- på nettet). Har du behov for trådløs printer findes eks. MG4150 fra ca. 600,- (med næsten samme funktioner).

Med venlig hilsen,
- Niels 

hey nils
tusind tak for din tid
jeg må ned og høre om de stadig har den til prisen da jeg li fik atvide at det var søndagstilbud men de hade den godt nok igår men ved sef ikke om det var en fejl
men jeg tar der ned og høre dem ad måske man aligevel kan få den til prisen
endnu engang tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.