Søger hus/rækkehus til leje i Århus området! HJÆLP ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

AMtrier

Heej Piger.

Min mand og jeg står i en ret øv situation, men vi er nødt til at flytte inden baby kommer!

Vi ønsker bare at bo nær Århus.

Er der nogen som kender nogen der lejer huse ud?

eller er der nogen som selv har lejet et hus eller rækkehus som har et nummer på udejer ?

Venlige DESPERATE hilsner fra AM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mette.

AMtrier skriver:

Heej Piger.

Min mand og jeg står i en ret øv situation, men vi er nødt til at flytte inden baby kommer!

Vi ønsker bare at bo nær Århus.

Er der nogen som kender nogen der lejer huse ud?

eller er der nogen som selv har lejet et hus eller rækkehus som har et nummer på udejer ?

Venlige DESPERATE hilsner fra AM

Vi bor til leje i et rækkehus i Mårlset, 15 km syd for Århus. her er mange huse og tror der står nogle enkle tomme.

Anmeld

8. oktober 2012

AMtrier

Mette. skriver:

Vi bor til leje i et rækkehus i Mårlset, 15 km syd for Århus. her er mange huse og tror der står nogle enkle tomme.

er det igennem en bolig forening ?

Anmeld

8. oktober 2012

Mette.

AMtrier skriver:

er det igennem en bolig forening ?

Nej, det er privat. men de er ved at udstykke en masse nye lejlighederne lige for enden af vejen - de er snart klar og det er boligforening.

det her er lejet gennem regnbueparken i Viborg - prøv at Google det. husene er næsten nye og rigtig fine.

Anmeld

9. oktober 2012

AMtrier

Mette. skriver:

Nej, det er privat. men de er ved at udstykke en masse nye lejlighederne lige for enden af vejen - de er snart klar og det er boligforening.

det her er lejet gennem regnbueparken i Viborg - prøv at Google det. husene er næsten nye og rigtig fine.

det vil jeg prøve mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.