Måske er det bare indbildning, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Miss Church

metski83 skriver:

Ja måske er det bare indbildning, fordi jeg så inderligt ønsker at blive gravid, inden vi skal videre til insimenering.

Men har så MEGET muren i underlivet, så meget at jeg har helt ondt i lænden. Samtidig lidt ondt i maven. Mens forventer jeg først på lørdag

Jeg tisser rigtig meget, om NATTEN, det er vildt træls. Det er ikke så slemt om dagen. Men om natten er det en 3-4 gange, hvor jeg vågner fordi jeg bare skal tisse.

Jeg har en smule, meget lidt, brunt udflåd (undskyld detaljer), det kommer sådan lidt on and off.

Jeg håber virkelig at jeg har lov at være heldig.

ALT hvad jeg kan for jer! 

Man høre jo om solstråle historier  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

metski83

Miss Church skriver:

ALT hvad jeg kan for jer! 

Man høre jo om solstråle historier  

Tusinde tak 

Ja det gør man jo, håber jeg er en af dem. 

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Church

metski83 skriver:

Tusinde tak 

Ja det gør man jo, håber jeg er en af dem. 

Det kunne være så dejligt for jer! 

Anmeld

8. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Ja måske er det bare indbildning, fordi jeg så inderligt ønsker at blive gravid, inden vi skal videre til insimenering.

Men har så MEGET muren i underlivet, så meget at jeg har helt ondt i lænden. Samtidig lidt ondt i maven. Mens forventer jeg først på lørdag

Jeg tisser rigtig meget, om NATTEN, det er vildt træls. Det er ikke så slemt om dagen. Men om natten er det en 3-4 gange, hvor jeg vågner fordi jeg bare skal tisse.

Jeg har en smule, meget lidt, brunt udflåd (undskyld detaljer), det kommer sådan lidt on and off.

Åhh hvor jeg håber det er gode tegn

Anmeld

8. oktober 2012

metski83

Miss Church skriver:

Det kunne være så dejligt for jer! 

Helt vildt. Håber men tvivler. 

Anmeld

8. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Åhh hvor jeg håber det er gode tegn

Tusinde tak 

Men har bare den tanke i baghovedet, at det jo ikke plejer at lykkedes 

Anmeld

8. oktober 2012

M (:

for at det er lykkedes denne gang! Ind i mellem sker det jo, at det lykkedes måneden før behandling, fordi man slapper lidt mere af, over at man jo skal "videre i systemet"..

for en positiv update på lørdag!  

Anmeld

9. oktober 2012

metski83

M (: skriver:

for at det er lykkedes denne gang! Ind i mellem sker det jo, at det lykkedes måneden før behandling, fordi man slapper lidt mere af, over at man jo skal "videre i systemet"..

for en positiv update på lørdag!  

Tusinde tak for det. 

Det ville være fantastisk hvis det lykkedes. 

Anmeld

9. oktober 2012

Putomanen

Jeg  for jer 

Anmeld

9. oktober 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jeg  for jer 

Tusinde tak, det er rigtig sødt af dig.

Jeg håber til det sidste, men tvivler samtidig. Hader ventetiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.