Min baby lugter af røg, når han har været i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.569 visninger
51 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Øv, vi benytter os af privat dagpleje (selvstændig børnepasser) - og der gælder de samme regler mht rygning som for kommunale dagplejere.

Vi ved vores søns dagplejemor ryger, men hun har fortalt at det aldrig er foran børnene og aldrig indenfor.

Jeg har siden han startede der, godt lagt mærke til at hans tøj lugtede af gammel røg, men tænkte at det bare var røglugten fra hendes hænder der smittede af når hun bar ham. 

Men idag har jeg haft hans 2 dyner med over til hende, og de stinker af røg over det hele, ikke kun få steder på dynen, men hele dynen. Og de har kun været indenfor.

For fanden da også ... Synes det er så svært at skulle nævne det for hende, for hun vil jo ikke indsrømme hvis hun har røget inden for, i køkkenet måske, og vil virkelig ikke skabe nogle konflikter med hende .. Skulle jeg måske kontakte pædagogen istedet for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

MorDk

Hvis hun er ryger .... så ryger hun jo i hjemmet når ungerne ikke er der.... og ja så kommer tøj mm. til at lugte....

Jeg personlig ville ikke lade mit barn blive passet dagligt hos en ryger....

Tag en snak med hende om det....

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hvis hun er ryger .... så ryger hun jo i hjemmet når ungerne ikke er der.... og ja så kommer tøj mm. til at lugte....

Hun fortalte at hun aldrig ryger i hjemmet ... Men min kæreste har godt nok set et askebæger i køkkenet.

Men hvordan kan hans dyner lugte af røg, når de kun har været hos hende i dagtimerne idag Øv.. 

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Anonym skriver:

Hun fortalte at hun aldrig ryger i hjemmet ... Men min kæreste har godt nok set et askebæger i køkkenet.

Men hvordan kan hans dyner lugte af røg, når de kun har været hos hende i dagtimerne idag Øv.. 

Fordi hun ryger i sit hjem!

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jamen der lugter jo ikke af røg når vi aflevere eller henter.. 

Anmeld

8. oktober 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jamen der lugter jo ikke af røg når vi aflevere eller henter.. 

Nej men hvis dynen ligger i et rygerhjem... så kan man altså tydeligt lugte det....

Anmeld

8. oktober 2012

Klumpe-dumpe

MorDk skriver:

Det kommer an på hvor længe hun har været ansat var hun ansat inden rygelove, så ja må hun ryge i hjemmet mellem 16.45 og 7.00 (ved en A ordning) er hun først ansat efter rygelovwn må der på ingen tidspunkter ryges i hjemmet

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej men hvis dynen ligger i et rygerhjem... så kan man altså tydeligt lugte det....

Øv altså... Så er hun jo fuld af løgn :/ 

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Anonym skriver:

Øv altså... Så er hun jo fuld af løgn :/ 

Ja og et aske bæger i køkkenet.... hmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.