Aftale ting med bonus barn hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Tror jeg ville reagere som din kæreste. Selvfølgelig ville jeg sige, hvis der er lavet om på planen, men jeg ville under ingen omstændigheder føle at jeg skulle cleare det med min kæreste inden mit barn kunne komme hjem til mig.

hehe det heller ikke sådan ment. Hun er mere end velkommen, og ville faktisk elske hvis det var her hun boede hele tiden 

Mener nu mere det ville være rart hvis han sådan spurgte om jeg havde nogle planer den og den dag, for hendes mor evt skal noget. Så havde jeg jo muligheden for at få hende med i planerne, eller aflyse. Istedet for det kommer som en overraskelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej piger jeg er gravid i uge 23 med min super dejlige kæreste.

Han har en datter på 8 fra tidl. forhold. Har det rigtig godt med hende, og vi har det super hyggeligt sammen..

Sagen er den vi har en 50/50 ordning, som jeg synes er skide dejlig da jeg også har brug for kærestetid inden vores guldklump kommer.

Men min kæreste er utrolig dårlig til at snakke med mig omkring tiderne med hende.. Han kan fx godt aftale med moderen at hun kommer tidligere osv også at hun kommer en dag midt på ugen osv. Det synes jeg er frustrerene da jeg gerne vil være en del af alt, det jo også mit hjem. Hver gang jeg nævner det siger han bare "hun skal også ha lov at være her!"

Ved godt at hun også bor her, men synes da at der skal aftales hvordan og hvorledes nu hvor vi er en familie. Synes godt at kunne spørge mig, om min meninger osv. Især ift ferier osvosv 

Er jeg forkert på den piger? 

Hvis jeg kun havde mit barn boende hos mig halvdelen af tiden, ville jeg tage imod hver en mulighed for at se det oftere med kyshånd - og prioritere det over alt andet. Så jeg forstår din kæreste - men selvfølgelig skal han informere dig. Han skal bare ikke "bede om lov" - og jeg kan ikke helt gennemskue, om det er informationsniveauet, der halter, eller om du ønsker at være medbestemmende. 

Anmeld

8. oktober 2012

LMX

TeamRocket skriver:

Skal jeres eget barn spørge om lov til at komme hjem til jer? Der har du dit svar. Der skal ikke gøres forskel på de to.

Anmeld

8. oktober 2012

klmf

Anonym skriver:

hehe det heller ikke sådan ment. Hun er mere end velkommen, og ville faktisk elske hvis det var her hun boede hele tiden 

Mener nu mere det ville være rart hvis han sådan spurgte om jeg havde nogle planer den og den dag, for hendes mor evt skal noget. Så havde jeg jo muligheden for at få hende med i planerne, eller aflyse. Istedet for det kommer som en overraskelse 

Ha ha, det var heller ikke fordi jeg læste det somom du sad og rullede med øjnene og tænkte 'åh nej, kommer helvedesøglen nu igen!'

Jeg mener bare, at jeg ville ikke ringe til min kæreste og cleare det - hvis øglen kommer (af den ene eller anden årsag), så kommer øglen.Så må planerne tilpasses det - indenfor rimelighedens grænser selvfølgelig.

(P.s. Øglen er et absolut positivt ord hos os)

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ha ha, det var heller ikke fordi jeg læste det somom du sad og rullede med øjnene og tænkte 'åh nej, kommer helvedesøglen nu igen!'

Jeg mener bare, at jeg ville ikke ringe til min kæreste og cleare det - hvis øglen kommer (af den ene eller anden årsag), så kommer øglen.Så må planerne tilpasses det - indenfor rimelighedens grænser selvfølgelig.

(P.s. Øglen er et absolut positivt ord hos os)

heh nej okay..

Jeg kan bare godt lide at vide tingene på forhold, men hvis der kommer noget akut, er hun da mere end velkommen.. Også selvfølglelig hvis hun bare gerne vil komme. Elsker simpelthen når hun er her  Men er nu ikke helt vild med overraskelser 

Anmeld

8. oktober 2012

pernille.23

Kan sagtens forstå dig, her er jeg glad for at jeg bliver informeret når aftalerne ændres, nok os mere fordi det er mig der er kalenderen her hjemme..

det handler jo ikke om at jeg skal sige okay til han kommer, men mere en information om at aftalen er ændret

Her kræver det så os nogle gange lidt planlægning, for han skal hentes i kbh og vi bor i nsj, og i myldretid kan det tage tid, år der også er en lille der skal hentes...

Anmeld

8. oktober 2012

Adrina

De damer, hun skriver jo ikke at det er træls at datteren kommer en dag mere heller noget !!! 

Hun skriver at hun bare gerne vil have besked og det kan jeg sq godt forstå ! Det kan fx være mht mad ogs. Så ro på .. 

Anmeld

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvis det var mig tror jeg også jeg ville vide det.
Havde min kæreste et barn, var det selvfølgelig mere end velkommen. Men jeg har styr på kalenderen og det herhjemme, så jeg ville gerne vide det hvis nu vi har nogle planer, så de evt kan aflyses, og også mht mad. Så ville det være rart at vide så man var sikker på der var mad nok til alle, så ingen ville gå sultne i seng.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar piger. 

Godt at vide jeg ikke er den eneste 

Herhjemme er det jo trodsalt mig der klare alt mht mad/planer osv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.